Tuesday, February 3, 2009

Kepada kwn2 yg aku sayangi..

Kepada kawan-kawan yg aku sayangi,

Cepatlah hanto gambo2 yg kite gi PD, Sg. Lentang dan Bukit Tinggi yg kite gi tempoh hari sbb aku dah tak sabo nk update nih!!!!!!

hehhee.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,
Wawa Nadwa

Kat Blue Lagoon, PD.
Kat Hutan Lipur Lentang.
Bukit Tinggi.
Korang tgk2 la gambo ini dlu yerr. Entry seterusnya akan kuar lmbt ckit, nunggu dorang hanto gambo tak sampai2 lagi. Gambo2 kt dorang lawo ckit. Huhuhuhu!!

(+_+)

9 comments:

Dakjaat™ said...

eh?! gambar last tu katner??? salam kenal .. =)

Wawa_Nadwa said...

dakjaat:

laa..
kan dah tulih terang2 kt Bukit Tinggi.
hiks!

=P

nURmALa mAZLan said...

best kan bukit tinggi kan kan

Wawa_Nadwa said...

nurmala mazlan:

bestt!
tempat pun cantik2.
tapi syg wawa xde mo0d nk jalan.
sbb dh penat bermandi manda kt sg lentang.
hiks!

=P

z@md0tc0m ^^ said...

kepada wawa,

gambar yg kite pegi pd tu tak dapat dicuci sbb kite tak penah pegi pd lg..keh keh keh ^^ oleh itu marilah kita pegi ke pd bersama-sama. tq


p/s: teringin nak pegi pulai tioman

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom:

hahahhaha!'
aiyooooo..
lawak aar dia nih..

tampo kang.
he he he!

=P

Rashid said...

wah cantiknyer.. apa punya senibentuk ni?

Wawa_Nadwa said...

rashid:

cantik kan kan kan.
tanye la arkitek dorang.
uhuhuu!

=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

akak pi PD ari sabtu
he he he....wah2 pi bukit tinggi eh....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998