Wednesday, February 4, 2009

J0m kar0k.. La la la!!~

Cerita ni nak kate lame takde la lame sgt pon. Tak basi lagi, baru lemau aje. huhuhuhuh! Aku baru teringat nk update bile tgk blog cik zura. Sebenarnye yang beria-ria nk gi nyanyi si zira(tudung itam) tu, si zura malu2 kucin dan aku ikut aje. Lagipon hari jumaat kan rehat lama so kiteorg terjah la karok b0x ini.

Seorang nyanyi 3 lagu, Zira nyanyi lagu Meet Uncle Ucin & Melly Goslow. Zura plak malu2 kucin plak, alaaa ngn kiteorg pun nk malu tubit kanggg!~
Zura, ko blom lagi nyanyi lagu yg ko nyanyi tuk zira tuh eyh, ape tajuk lagu tuh alaaa.. lupe laa... Jgn lupee tawww!!
Mase kiteorg baru sampai bleh plak si zura ni ckp "wa, aku rase cam jahat je gi sini" hahahha! Dgn masing2 pkai kebaya & kurung gi tmpt gitu kan. adoiii.. kelakar la ko nih. Ko ckp camtuh aku rase bersalah plak bwk korang. Sila salahkan zira sbb dia yg ajak. hiks!
Aku nyanyi 3 lagu ajor.
Lagu Haida - Hajat, Fran - Sekadar dipinggiran & Ella - Dua Insan Bercinta.
Sedap tak sedap itu belakang kira bkn org lain dgr pon, yg dgr hanye zura dan zira. Lant0kkk laaa.. kekekkeke!
Gambo aku ni aku amek kt blog zura. Kredit tuk Cik Zura.

23 comments:

Liquid said...

waa karaoye... suda lame incek liquid x pigi..!! ni yg jeles neh..!! agagagagag

Wawa_Nadwa said...

LiQuid:

klu dh pegi mesti tak puas nyanyi 1 lagu.
cayo la ckp den ni haaa.
hiks!
=P

haya_yaya said...

sompek laie adek2 g karokeh ek...?
cait..

adenium said...

bila korang kuar tuh..ujan tak...?kwang kwang kwang.... jgn marah hehehe

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya:

hehehhehe!
sempatttt.
rehat kan lamoo.
amek sempatan ini tuk lepaskan tension.
=P

Wawa_Nadwa said...

adenium:

eyh!
tak ujan la kak.
panas terikkk je taw.
vangga nyeeeee.

tp ptg baru ujan lebat.
see!!~

kekekkeke!

=P

makcik rokiah said...

wah bes3..

nURmALa mAZLan said...

akak suker gilak karaoke!!!
nnt kita p sama2 nak? hehe

Wawa_Nadwa said...

makcik rokiah:

mmg besssss!!~

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

jom!~
jom kitak pi same2.
nnti dh tak bujang.
hahahaha!

=P

Ryan Rayhana said...

ambooooiiiiii karoke ye...apsl ttp muke...cepatla nyanyi riyan nk dgr cpt cpt...jgnla malu... terlebih suda!!Opss mcm stacy plak :D

Wawa_Nadwa said...

ryan rayhana:

wawa malu la ryan.
nnti klu wawa nyanyi ryan gelakkan.
ahhahaha!

=P

wiseman1stopcentre said...

wah..suka nyanyi yeee...best2...leh layan karaoke lepas ni...heheh..hepi kan?..yes...

Dakjaat™ said...

kuikuikui! dia boleh jer amek gambar orang .. gambar dia plak takleh .. cit! ;p

visit my friends site n drop some comment for him/her

http://siongberantai.blogspot.com

thank you .. =)

Erik said...

Wawa karaoke-an nih. Pintar bernyanyi ya.

[yAN!e][pUTraJAya] said...

vha vah vah...
karoks tak hajak ahkak eh

heehehe...sempat lagi tu..dengan kebaya nyer...hehehhehe

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah

Wawa_Nadwa said...

wiseman:

yer.
sy sgt hepy.

=P

Wawa_Nadwa said...

dakjaat:

tu bkn wawa amek.
cikzura yg gatai snap gambo itu.

=P

Wawa_Nadwa said...

erik:

bleh la skit2..
=P

Wawa_Nadwa said...

yanie:

hahahha!
itu la psl.
layan aje lerrr..
=P

Rashid said...

wah tangan tu siap tata pada peminatke tuu.. huyooo. cam artis le wawa ni. tak sangka tak sangka.. duk tengah musykil ni.

Wawa_Nadwa said...

rashid:

hahahha!
bkn tata peminat.
mane de peminat.
hehehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998