Sunday, February 15, 2009

GENG : Pengembaraan Bermula Upin & Ipin..

Pukul 4.00 petang (13 Februari 2009)

Kring!! Kring!! Kring!!
(telefon bimbit ku berbunyi.. canggih gile ringtone aku. hahhaha.. ala.. konon2 je!!)
No tel bapak ku tertera.. Bersedia tuk menjawab.

Ellow.. Assalamualaikum.
W'salam kak. Malam ni nk tgk wayang tak.

Nak. Cite ape??

Abah dah beli 3 tiket upin ipin ni, malam ni bwk mama & adik gi tgk tau
.

Ciss! Dah beli baru nk tanye, yelakan sib baik aku takde temujanji mlm nih Heee!! Rupenye aku yg kena bwk mama n adik, pandai tau abah aii ni dia belikan je.. Ish3!!
Mase baru sampai tuh, org beratuQ punye la panjang nk beli tiket. Sib baik abah dah belikan so takyah susah2. Huhuhu! Aku tgk kt MBO Galexy Ampang. Sudah tentu budak ni paling SUKE nk tgk upin ipin nih..
Dialog sume dh hafal.Sejukk gilerrrrrrrr dlm tuh.
Cite ni bagi aku BEST la jgk. Takde nk memeningkan pala. Gi la tgk ramai2, tak rugiiii.. Ramai gak bdk2 kecik tgk cite ni, bukan je bdk2 atuk2 nenek2 pon ade koo.. Hehehhe!
Aku bagi !!!!!


20 comments:

aliff sallehan said...

best gle cite ni...
mmg x rugi...
rugi..rugi..rugi...
agagaga

cik wanie said...

hehehehehe,
adk cyunk akk pun dah tgk yer,
akk kasi 10 bintang ok,
lalalalalalala...

jom nanti jumpa mau x?
hahahahahahaha

wiseman1stopcentre said...

penuh..full book..sehingga minggu depan!..

kueh bakar said...

gemuknye pipi

KhaLifah feDi said...

hehehe ala cian yer sejuk ea..

ala knp tak ajak kitew pun..

lalala..........

[ Ewan The Lagend ] said...

WaWaWaWaWaWaWaWaWaWa....
cite nie mmg best gile tahap cipan laut mandi telanjang...
hu5...
ape bagi 5 bintang je...
sebabkan cite nie setaraf cite tranfomers, aku bagila dalam 8.5.

Kenia said...

Hi! I liked it very yours blog and to know a little of your life in yours posts, me would like to become me your friend, if you to want…
º*º*º*º*º*º*º*º*º*º*º*º*º*º*º*
I would like to know because you donot can show the hair? You could answer? I wait your reply!

Brazilian kisses!

ChiLaBaey's said...

Seronoknye dia dah pegi tgk... ni jelez ni... ingat esok nak pegilah tapi takde kawan ni....

Wawa_Nadwa said...

aliff sallehan:

mmg x rugi pon.
kan kan kan.
=P

Wawa_Nadwa said...

cik wanie:

klu per 10 tu mmg kasi 10 bintang dh kak.

j0m!!
lepak ampang eyh.
hiks!

=P

Wawa_Nadwa said...

wiseman1stopcentre:

owh!
ya kah.
sabau je lah.
=P

Wawa_Nadwa said...

kueh bakar:

gemuk ke?
hahahhahaha!

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

hahhaa.
a'ah laa.
lupe nk ajak kf.
=P

Wawa_Nadwa said...

[ Ewan The Lagend ]:

hahahha.
kooooo.
x senonoh tau.
tau la best sgt.

yela ni klu per 5.
klu per 10 aku kasi 10 bintang lah.
=P

Wawa_Nadwa said...

Kenia:

i will reply in your blog okey!
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

sonok.
pegi la tgk nnti.
=P

z@md0tc0m ^^ said...

wahh..
wawa sudah tengok itu cerita upin & ipin ehh? ^^ amacam? best tak?



p/s: bangga dgn animasi malaysia kali ni ^^

Y u Z z 9071 said...

ooo tengok kat situ eh..

mmm ni yg buat x sabar nak tgk nih..

AyAres151 said...

nape tak gitau..kalu tak bleh ngikut...nengok skali ngan mak mentua tuu..hehehhee

Rashid said...

salam wawa.
ishh tengok wayang sambil mulut penuh dengan makanan.. yumm yumm. Sekali tersedak tersembur abis kuar (nasib malang le sapa duk kat depan wawa tuu)

Suka tengok pipi wawa - eeee makin tembam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998