Tuesday, February 24, 2009

Gangguan si budak kecik..

Hari Sabtu harituh cuaca kan sgt baik, panas toksah kate la. Plan baekk punye dgn pakcik dan makcik ku nk main tennis. Sejak dua menjak ni kegilaan ku main tennis menjadik2. Jam 5.30 ptg langit mula gelap tanda-tanda hujan akan turun. Adehhh! Musnah harapan guwe nk main tennis. Sib baik ujan kejap je, semangat gi jgk .. Tak kiraa ape pun yg jadik ku sanggup redah. Cehh! Hee.Dan seperti biase penat mengutip bola sajorr. Dgn lantai yg basah memang tak selesa nk main. Dorang kate aku main tennis cam main badminton aje. Hahhaha! Biar la sibuk jee, janji dpt pukul itu bola kan kan kan.. =P
Dah la semangat nk main, pakcik aku sorang ni bwk anak2 dia la plak. Bdk2 ni memang nk kena geget nk aku nih.. Suare aku nyaring je mase tuh.. Sib baik takde org. Lantak la kan.. Hehe!
Mula2 cam nak marah je kan pehtu siap bwk air bagi kt aku. "Kakak2, nak air tak??" Alololoo.. tak jadik nak marah. =P
+Adif & Dayani+
Main pun ala kadar. Pukul pun cam hati2, sopan dan lemah lembut je.
Peluh pun cam segan-segan nk kuar. Mane taknye risau kt bdk2 tuh, kang ade plak tanda cop bola kt muke. Hiks!
Yg dak kecik bwh ni memang takleh lepas ngn bapak nye. Shian je pakcik aku nk main kena jaga anak. hahhaha! Soh aku jaga tapi anak dia takmo ngn org nk buwek camno.. Bini pegi kursus so tugas anak diserahkan sepenuhnya pada bapak nye. Bgusss bgus bgus.. Aku risau btol kalau terkena bola ke raket tu ke kan.. haii bdk2 nih!!!
Sakit tekak dok menjerit, lagi dikejar lagi suke.. Huii..
Bapak Mithali, sanggup dukung sambil main tuh. He He He!
Aku ade gak amek dak kt bapak dia tapi nangis dia cam kena tubit je tau. Kang bapak ko ingat aku tubit plak.. Ishh!
Pakcik ku sorang ni eksen je lebih. =P
Dia lagi tension nk main ade bdk2, muke hangin je. Sabo ekk saboooo.. Pasni korang jgn ikutt taw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dok umah je ok.. =P

19 comments:

z@md0tc0m ^^ said...

hehe ^^
bagus pakcik tu..mcm citer Man Laksa pulak..siap nyanyi sambil bawa anak atas stage..keh keh keh ^^
wawa main tennis pon sempat jugak berposing ekk ^^



p/s: main PS lg senang..hehe

Liquid said...

waa tenis, suda lame incek liquid mau blaja tp xde mase la..! huhu. tapi table tennis terel ar men, mau fight..??!! ehehehehhe =P

haya_yaya said...

Wa,cantek 'kasut'..hahahaaa...

atty's said...

lama gilos gak tak main tennis..
girl tu comey ar

nURmALa mAZLan said...

akak x reti main tenis la wawa..ekeke~ boleh la wawa ajarkan nanti

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m:

cam kesian je.
sejak dh ade ank ni xleh bersosial.
hehehhe!

blogger klu wt ape2 mmg kena pose dlu..
bz camne pon WAJIB pose.
=P

Wawa_Nadwa said...

Liquid:

waaaaahh.
ade cabaran ni.
heeee.
xmo la tak reti aar!
=P

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya:

wakakkak!
wah kak, perli nmpk.
hehe..
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's:

comey girl yg mane 1 kak.
hehehe.
=P

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan:

ala kak.
main ni cam main badminton je.
klu akk reti main badminton auto mesti tau main tennis.
kekekeke!
=P

ChiLaBaey's said...

Mana boleh main kalau lantai court basah.... bola susah nak pergi, sbb bola dah berat tampung air.... sebab tu mat salleh kalau hari hujan je diaorang terus tutup court dgn plastik lebar.... ajaklah saya plak nanti... dah lama tak main dah dekat 10 tahun juga dah.... :)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

ye ye ye.
sbb tu la penat kutip bola je.
bola berat ngn air.
hehehhe!

ok nnti wawa ajak ekk.
=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

main tennis tak ajak kak yanie eh

majuk arrrrrrrrrrrrr


(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Rashid said...

uiks.. jelir pada sapa tu?. tu le. main tak pandai.. lepas tu pukul bola tak kena .. marah. siap ngan jelir pula tuu..hehe..

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya:

nk ajak kuar jumpe pon ssh ni kan pulak ajak main tennis.
wakakkaa.
akkkk!!!!!!!

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

hehhee.
bg melepaskan geram gitu la..
geget2 lidah sndrik..
=P

KhaLifah feDi said...

eemm wawa mem tenis kat court maner? tak nampak pun ?

MamaSofif said...

main tennis pake selipar jek ke dik..camni leh sparing ngan TNC P&I yg baru! main tenis..

[ Ewan The Lagend ] said...

ape men tak pakai kasut?
takde semangat kesukanan pun. semanagat kebloggeran je ader...
cuba kuar umah tinggal hp...
just imagine...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998