Monday, February 9, 2009

Cuti Thaipusam


Yeyyyyyyyy!!
Aku cuti hari ni... Korang cuti tak??
"Selamat Bercuti la ye"


p/s: Mane-mane yg meraikannye jgn lupe pegi Batu Caves ekk. Huhuhuhu!!~

10 comments:

sticind said...

Pergh..
Syioknye cuti..
Hehehehe..
Kite ari2 cuti..
Hahaha..
Pstu makan free lagi..
Amacam???
Best x??
Nak follow makan free??
Tapi area jb je...
Jangan marah yea??

Erik said...

Selamat cuti ya. Selamat berlibur

LifeSaver said...

cuti~ cuti selama2 nya..hik3

Nazz said...

Adus besok dh start keje balik... lomah betul la.. penat betul badan pg pecah kelapa... hik hik

ChiLaBaey's said...

Saya pun cuti juga, tapi lepak rumah pasal malam semalam baru balik dr camping kat pantai bagan lalang, sepang.... happy taipusam.. rumbunandri...

Wawa_Nadwa said...

sticind:

aloo..
jauh nye area JB.
kt area KL takde kah??
hahhaha!

=P

Wawa_Nadwa said...

erik:

makaseh ya erik.
=P

Wawa_Nadwa said...

Livesaver:

wahh!
gitu. nk mkn ape la gamaknye klu cuti selamanye.
hiks!

=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

wahh!
sonok btoi org tuh blk berkelah.
=P

Wawa_Nadwa said...

Nazz:

heheheh!
owhh gi smbut eyh.

=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998