Saturday, February 7, 2009

BUKIT TINGGI - Tinggi sgt kew??

Taraaaaa!!
Aku sudah sampeii Bukit Tinggi.. Tinggi sgt kew??! huhu!
Nyeb0kk je si Arizan & Zaidi tuh.. Rosak gambo aii taw. Cis! .. Hahha!
Korang kira la sndrik bape kete yg gi bukit tinggi tu yer.
Nak masuk kena bayo 10 hengget saje.
Tapi aku, zura & zira ade org belanje. Dah la pkai kete dia takde isi minyak, masuk ni pon dia bayo kan. Waa!! Best nyerrrr.. Awk, awk emcem laaa.. Bweekkkkk!! =PPosing dlu bersama Big Boss Aszuan, Azhari, Zura & Zira wat kenangan.
Aii terase amat ketot dan kecik bergambo bersama dorang.. wakakakaka!~
Pastu jln2 dalam area tuh.. Alaa.. takat bangunan je lawo. Takde pape sgt.
Lagipon nk jalan memang badan aku dah mule terase penat. Nak jalan pon cam takde mo0d dah. Yela kan dari PD ke LENTANG pehtu trus ke BUKIT TINGGI. huiii..
Tgk2 la gambo kt bwh ni eyh. Taktau nk boh ape.
Bergambo kat pokok ni pun jadik. Ish3!!
Dah takde tempat nk posing lagikk.. hiks!~
Selepas berjalan-jalan cuci mata kat dalam bangunan kt belakang nuuu, kiteorg naik la bas ni cam lori pon ade gak naik ke destinasi seterusnye. Kiteorg ni kira ckup2 naik satu bas. Ngam-ngam soiii. Takde lebih takde kurang. Klu lebih sorang tuh nak d0k mane plak kan..
Mase naik bukit yg curam kt sane aku cam tak confident je bas ni bleh naik atas. hehehe! Yela yg naik sume chumel2.. Mau ade yag kena tolak kang. Huhuhu!
Tempat ni ala-ala kt jepun gituh. Mane yg penah pegi tau la kot. Apo name tempat ni lupe la haiii. Kalau nak pegi sini kena sihat segi fizikal dan mental sbb kena jalan jauh.
Aku memang dah penat sgt kan so nak jalan pon cam malas je. Ape tak nye pala ni dh entah kemana. Terbayang2 katil dan bantal di umah, pemandangan yg cantik pon tak heran. hiks!
Muke masing2 bosan+penat+ngant0k. Hahahhah!
"Please don't throw stones at me! -Fish-"
(*_*)
Dah puas mendaki kena la trun plak. Tak sabo dah nak balik time nih. Masing2 muke sume dah tak bleh senyum. Penat la kot.. Sib baik la takde tempat yg nk dituju lagik kalau ade mau aku meraung kat situ sambil hentak2 kaki soh sape2 dukung kan. Cam ringan je kan.. huhuhu! Ade ke org nak dukung kan tuh?? Mau kena hempuk ngn dorang.
Hahhahaha!~
-END-

26 comments:

atty's said...

cantik view ..kat bukit tinggi tuh

ku tak sempurna said...

waduh... macam pernah kulihat tempat ini... tapi di mana ya :D

p/s : aikkkk.. sama tmpt la kita gi... tp tak jumpa plak eh...

Strobery.itu.aku said...

wahhh.cem besh jew.hihi

Pujangga Asmara said...

oooo wawa.. g jalan2 xajak PA yer.. nak ole2.. nih musti xde beli nih..

faqiha said...

weee..bestnye

Liquid said...

waa cam besh jek..!! ktne ni ep awk..??

aainachentak said...

canteknyer view dia!!!
mcm kat oversea..
kalau tipi kt london pown org pecaye..ahah ;D

btw nice blog!! suke2! ;p

Dakjaat™ said...

bestnyer tempat nih .. katner ek?

Riezal said...

wow.. trip yang menarik..

Rashid said...

wow cantiknya permandangan..

ehemm ehemm..

Wawa_Nadwa said...

atty's:

yup.
mmg cantik.
sejuk je kt sane.
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

owh ya kah?
ala.
mungkin kiteorg g lmbt ckit kot.
dh ptg waktu tuh..

=P

Wawa_Nadwa said...

strobery.itu.aku:

bkn mcm.
mmg best pon..=P

Wawa_Nadwa said...

Pujangga Asmara:

ala.
kt sane tak de ole2 la.
hiks!
takat baju kimono tu ade aah.


=P

Wawa_Nadwa said...

faqiha:

best.
nnti ajak la family.
=P

Wawa_Nadwa said...

liquid:

kt bukit tinggi la wak.
(+_+)

Wawa_Nadwa said...

aainachentak:

hahahha!
tuh la ingat nk tipu tapi dh sah2 dorng ni sume penah pegi.
=P

Wawa_Nadwa said...

dakjaat:

ni kt obersea.
aduii.
kt bukit tinggi l0h.
hahahha!~
=P

Wawa_Nadwa said...

riezal:

ya ya ya.
sgt menarik.
=P

Wawa_Nadwa said...

rashid:

mesti la cantik.
klu ade org kate tak cantik tuh tak tau la.
huhuuhuh!

syakey said...

sonok konvoi amai2 ouhh

:D

Wawa_Nadwa said...

syakey:

sonok wa ckp lu dik.

=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tingin nyer akak nak lepak2 di BUKIT TINGGI.....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

ajak la abg ein gi sane..
bestt!!

=P

KhaLifah feDi said...

emm bes ker wawa kat situe..
ade sejuk2 yer..ti kf pun nk gi cuti bukit tinggi aa dgn bdk tue buleyhkan..wawawawa...
lalalla..........=)

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

alaa kf bkn sejuk sgt pon.
basah gak la ketiak ni kena menapak jauh.
hahahhaha!

=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998