Saturday, February 14, 2009

Boring nye keje hari ni..

Harini aku keje jaga kaunter kt Yayasan Selangor.
Makk aihhh!! Boringg nyee takdak org langsung.
Mesti si zura kebizian jaga kaunter di pejabat SPACE sane. kekkekeke!
Sabau ye cik zura, sabauuuu je lah.. =P
Tgk la weyyyy mane de orang.
Dari kol 9 sampai la sekarang hanya ada 2 3 4 org je yg dtg.
so aku hanya goyang kaki sajorrrr..
Aku bertugas harini dgn Kak Adda & Wan (baju itam yg kt atas nuuu) kt Yayasan.
Nape tak de org ni?? Meh la dtg rmai2.. hehhehe.
Sib baik ade tenet kalau idak mati kutu aku dok sini.
Bleh la update blog utk hari ni tuk korang yerrr! hiks..
Muke kebosanan+kegembiraan menanti jam 4.
Tak sabo huh nk balik, cepat la kol 4 bosann siotttttttt.


13 comments:

SiS-lin said...

wah tgh x de org tu le leh skodeng blog...kui kui...

Wawa_Nadwa said...

SiS-lin:

tau xpe.
hahha!

=P

KhaLifah feDi said...

nie wawa ..kf nak tanyer byk buleyh.?

1. ade functin aper?
2.dh mkn lum?
3.sila jawab soaln atas tue ok.....

dh tue aje..

take care lau boring tido jak...

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

1. mane de function pape. Memang keje harini. Saje wat partime. Carik wet lebih bleh shopping.

2. Dah makan td ade mkn free. Rezki jgn ditolak. =P

3. Sekian, terima kasih.

=P

Anonymous said...

ehh wawa,cantik la u nie

::dazzLaila:: said...

kire ok ler balik kul 4..
daz balik kul 5..
bosan tahap tapir tak jumpe air dah ni

Rashid said...

Salam wawa,
Satu petua cara ilangkan keboringan.. tgk gaya orang berjalanke.. makanke.. tengok muka orang yang duk boringke (tengok muka sendiri yg duk tengah boringpun okey juga..) hehe...

p/s - Dulu masa kat Kota Kinabalu - bila boringje terus pergi tepi pantai tanjung aru & teriak kuat-kuat... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Iszaham said...

Okay ar keja kaunter
dr keja kilang yg meletihkan
badan.

sb tgg result spm.

Best Regards,
Iszaham

ChiLaBaey's Spot said...

Cantik off... Yayasan Selangor kat Bukit Bintang ker?... Senanglah shopping...

Wawa_Nadwa said...

::dazzLaila::

hahahha.
sabau sabau.
boring sbb xde org langsung.
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

cikgu,
camne nk tgk org mkn, org jln.
sbb xde org langsung.
hahahha!

sib baik kt KL ni xde pantai.
klu ade dh lame pi teriak kt sane.
hiks!

=P

Wawa_Nadwa said...

Iszaham:

yer.
semua keje meletihkan.
cume ari mingu mungkin lega la ckit kan.

=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot:

apo plak kt bukit bintang.
kt kg baru la.
hiks!

klu dkt bukit bintang dh larik shopping kt sane dah.

=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998