Wednesday, February 11, 2009

BLUE LAGOON : Balik daaa apo laieee..

Korang tau je la tepi pantai ni angin kan kuat, khemah kiteorg ni dh mcm nak terbang je dah.
Bleh plak kat sane takde tandas so nak tak nak kena la tukar dalam khemah ni haa.
Rase nak halau je dak2 ni gi jauh2 ckit. HIks!
Selesai suda kami (aku, zura & zira) tukar baju walaupon agak susah, yelakan ko dok dlm tuh khemah mcm dh nak terbang kena la yg kt luar d0k pegang.
Tiga dara memantau budak2 kemas khemah. Kami hanya tolong tgk dan arahkan je. Huhuhu!Mase pergi kan aku g ngn zura & zira, balik plak aku tumpang bdk2 ni sbb zura nak singgah kampung zira dlu katenye nak amek anak buah si zira ni. Disebabkan inova dorang kosong aku blk ngn dorang je.
Ko bayangkan la dorang bagi aku dok belakang sekali dgn barang2 yg penuh kt belakang nuuu.. Si wan tuh plak bwk lajuuu, abes barang2 terabur kt belakang.
Wehhhh! korang ni ingat tak aku kt belakanng nihhhh!!!!Mase perjalanan pulang kt nilai ade kemalangan rasenye ade kuar paper kan, kejadian mase kiteorg lalu tu baru lagi kete masih melekat kt tiang tuh. Shiann kan.. hmm! Tak sempat nk snap gambo, laju noo si wan bwk ishhhh.. Si man plak aku soh snap dia amek video plak. aduyaaiii.. korang niii lemmm tau.. hehehhe!

Aku soh dorang drop aku kt tol bangi sbb2 nye adooo lahh!
Sempat lagi g tgk wayang, cite ape eyh??!! Adoii.. Lupe aaarrrr.
Yelakan ko bygkan bulan lepas je 4 filem aku neng0k Ong Bak, Underworld 3, Maut & Inkheart. wahhh!!!! Sila la wat2 terkezut ekk plzzz demi aku..
hiks!

20 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

vah vah vah....
blog dier pun ado DRAMA BERSIRI

ha ha ha...jom kita sama2 bersiri2..geggegegge...

tu la...owang ajak gather2....tak mo join....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

hahahaha!
kite kan same.
drama bersiri mmg tuk kite aje.
hehehe!

=P

gile akk nk j0in, sume wawa x kenal pon.
maluuuuu..
(*_*)

eye10 said...

wah tekejutnya gue..
apa pn very2 menarik la kawe baca..

KhaLifah feDi said...

uisk x abis ag upernyer..
wah cm citer gerak kahs lak yer wawa..

oic ade citer xcidnt kat paper hari nie..

Wawa_Nadwa said...

eye10:

wakakkaka!
maceh la sbb sudi terkezut.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

alamak aii..
gerak khas la pul0k kf ni.
hiks!
mcm2..
=P

KhaLifah feDi said...

hahaha..xpelah..ok ape..

eh nie cuti ag ker?wah pas ar cuti tue kat kf..hehehe..

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feD:

dh keje loh.
nk ke?
nahh!!

kekkeke!

=P

adanzz hanzz said...

adanzz pun nak buat terkejut gak..haa!!apa!!huhuhu..real x..kihkihkih..hav nbice dayzz..nanti nak tgk wayang ajak laa adanzz pulak eks..huhu

adanzz hanzz said...

adanzz pun nak buat terkejut gak..haa!!apa!!huhuhu..real x..kihkihkih..hav nbice dayzz..nanti nak tgk wayang ajak laa adanzz pulak eks..huhu

ku tak sempurna said...

aku terkezut... terkezut... tp bukan terkezut beruk...


udah la wei... 2009 tak masuk 2 bulan lg, dah bape byk tiket wyg ko kumpul ni weyh....


patutnya tokey2 wyg tu bg kredit/hadiah kat ko... sbb ko dah berjaya mengkayakan mereka..

hikhikhik

Wawa_Nadwa said...

adanzz hanzz:

wahh!!
bgus!!
mekaseh jgk sbb sudi wat2 terkejut.
hahahha!

=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

hahahahhahha!
siot tol ko nih.
perli aku la tuh.

tubit nak??

mari kite kumpul tiket wayang beramai2.
huuhuhu..
=P

.::cikzura::. said...

camne yea nk bt gaye terkejut?kah kah kah.. :p

haa, sy tau anda singgah bangi tu btpe..gegege..

** larikkkk!!!

Wawa_Nadwa said...

.::cikzura::.:

senyap2 sudaahh..
hehehhe!

=P

FARIE said...

apsal x gn jer toilet hotel kt area situ..
kn ader ilham, casa, motel..
leh jer gn..
wat muka x malu..

ChiLaBaey's said...

Selamat pulang ke pangkuan blog.... bolehlah sambung kesudahan pegi jalan2 tu ye.... macam best je kat sana?....

nesloais said...

byk tul tengok wayang.. nape x ajak sayaaaa.. eh citer lycan tu best ker.. undeerworld..

KhaLifah feDi said...

eleh mem taram aje ea..
ok keje leklok yer..i miss lalala...........*senyum kambeng*

kueh bakar said...

bijaks gambar dalam keta...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998