Friday, February 20, 2009

Anggap je TIADA jodoh antara kita..

Kojah.. Owhh! Kojahh.. Ko ni kan bagi TAG kt aku menguji tahap fizikal dan mental tau. aduyaii.. Berpeluh-peluh aku nak jawab nih. Hahhahaha!

Apa2 pun aku nk jaja gambo aku dlu sbb aku tuan punye blog so ske atik aku la kan. Hiks!
Sape kekasih anda?
Perghhh!! Soalan.. Menguji minda btoi laaa.. wakakakakka! Seorang Lelaki, yg agak tinggi, ade idung, ade mata, ade tinge, ade mulut, alhamdulilah dia ckup sempurna. Sape gerangan itu?? Nabil tlg!! "Lu pikir la sendirikkkk!!"

Macam mane die melamar anda?
Owhhhh!! Mcm2 la cara dia lamar aii.. Dia jerit dpn org rmai, dia buat iklan dlm paper, dia buat iklan dlm TV, melamar aku dibwh bulan purnama tapi sayangnye aku TOLAK.. Wahhh! gituu.. kekekkee!

Ape perkare paling BODO penah di lakukan kat korg?
Takat ni perkare bodo takde sume yg pandaii jeee..

Korang still KAPEL ke?
Korang raseeee..??!

Sila TEMPEK gambar BF/GF korang..
Alooooooo.. korang niiiii.. kejam taw!! Kang tak pasal ade mulut tempayan kt sini, kec0h plak satu kampung baru kang!!
No.. No.. No!!

Senaraikan 10 perkara yang korang SUKA pasal si dia..
1) Romantik (Owh bagi aku dia sgt romantik.. Nak muntah jauh2 ekk. Hee!)
2) Penyabo (yela skrng ni bleh la saboo. SOk2 taktau laa. hahaha)
3) Suara dia ala2 awie klu nyanyi (perghhhh! sedap weh sore dia.. Huhu)
4) Sangat penyayang
5) Agak berterus terang (kdng2 huiii makan dalam beb..)
6) Pandai amek hati ( pandai amek hati aku dan juga my family)
7) Matang (Klu borak ngn org tua, dah cam baya2 je.. Wakaka. ampunnn!)
8) Sgt Kelakar orgnye
9) Senyum dan gelak dia sgt suweettt
10) Amek berat ttg aku

Ape korang nak cakap bile BF/GF korang nak BUANG korang dari life dia?
Redhooo je la. Nak ckp pape pon tak gune.. ANGGAP JE LA TIADA JODOH ANTARA KITA. he he he!

Aku tak tau la nak TAG sape. Nak TAG Kak Yanie bleh dok?? Kak yanie, sila buat skrng ekk.. Peace!! =P

25 comments:

z@md0tc0m ^^ said...

wawa..harap jawapan yg diberikan tu bukan sy lah orangnya ^^ haha (perasan tul)

wawa..kalo nk kawin nnti sy jd official photographer ekk..amacam?


p/s: tugasan pertama - minggu lepas jd photographer majlis merisik..

SiS-lin said...

fewitt...ala bru nk kenalan..dh ada cowok rupenye..keh3

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m:

okey.
tarak hal punye.
kamu wawa p'gil dlu.
wakakakka!
=P

Wawa_Nadwa said...

SiS-lin:

alaaa..
pe salahnye.
sapa nama??

hahahha.
=P

Erik said...

Kalo wawa kawin eh nikah saya jadi apa ya

cik wanie said...

ish dak bertua nie,
ingatkan apa lah td,
tajuk entry tue,
x hengat...

tapi yg pasti akk dah tgk LIVE buah hati dear:)
lalalalalala

Dakjaat™ said...

wawa ni .. mengingatkan saya pada si dia .. bukan sebab tag ni.. sebab gambar tu .. heheheheh! ;p

[yAN!e][pUTraJAya] said...

UISHHHHHHHHHHHHHHHH

tetiba nama kak yanie tersenarai kat sini......

hadoi..susah nak jawab TAG kamoo ni dik....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Wawa_Nadwa said...

Erik:

erik, sy ngak phm loh.
=P

Wawa_Nadwa said...

cik wanie:

kekkekee.
tajuk cam ape je kan.
sabo je la.

yer.
akk paling bertuah sbb dpt tgk.
vertuah la sgt.
ahhahha!
=P

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™:

hehehe.
ingatkn ape td.
=P

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

kak!!
jwb jgn tak jwb ekk.
pulishhhhhhh.
hiks!
=P

ChiLaBaey's said...

Assalamualaiku... wawa nadwa... kesian dia kena tag... ni saya nak kasi satu lagi tag yg baru saya kena hari ni... jawab ye... wajib.... Check my blog nanti ye... ada sesuatu utk awak... senyum selalu....

nesloais said...

cantik le tudung awak..

Rashid said...

"Redhooo je la. Nak ckp pape pon tak gune.. ANGGAP JE LA TIADA JODOH ANTARA KITA. he he he!"

Tapi dalam hati & kisah benarnya - uhukk uhukkk 7 hari 7 malam.. huhuhuuuuu

Anonymous said...

Salam wawa..leh kenalan

kojah said...

alahhhhhhh...xcukeeeeeeee...byk xmenjwb soklan nih...gmbr pun xletak tau...takkkkk aciiii =P

UnGu VioLeT said...

u have been tagged.. check it out dear!! :)

UnGu VioLeT said...

u have been tagged.. check it out dear!! :)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

oh kena tag lagik.
dusshh dushh!
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

tudung je?
hiks!

=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

hahaah!
hati ckp REDHA je.
tapi uwaaaaaaa 7 hari 7 mlm bak kate cikgu.
sshhhh!
cikgu, diam2 sudaa.
aduhhh kantoii kang.
hehhehe!

Wawa_Nadwa said...

kojah:

hahhaa
kojah, ko kena phm situasi aku.
kang kena terjah plak ngn nas ahmad. wakakkaka!
i tak relaa..
=P

Wawa_Nadwa said...

UnGu VioLeT:

ok.
thanks!

akudansesuatu said...

jiwang siot minah banana boat ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998