Wednesday, January 7, 2009

Tempat ke- 3 jer??!!

Kembali dgn cite Induksi, sebenarnye aku tak abih cite lagik psl induksi kt Jhor hari tuh. Yela dgn tag yg lama tertunggak nye, entry dgn azam tahun baru nye, update dgn cite potluck kak red lagi so sume psl induksi terpaksa aku tangguh kan buat sementara waktu. hiks!

Walaupon cite ni dh basi aku nk cite jgk!! huhuuhh.. Cite psl bola jaring okey. =)
Setelah 2 hari berkeje keras main bola jaring, akhirnye aku dpt ke semi final je. Sampai koyak2 la suar aku ni jatuh, excited tol kan. Hehhee. Mase ni bleh tersenyum lagi sbb blom main. =)
Aku sbgai 'C' center so kena byk berlari pehtu bile dpt bola pas kt org, dorng bleh baling kt pasukan lawan plak. Hangin gilesss aku. Aku penat tau kejor bola, senang2 je bg kt lawan. Hahhaha! Dh le kaki aku sakit jatuh td. Cis!!
Berbaloi la jgk suar smpai koyak2 dpt tempat ke-3. Hehehhe!
Hamper sume same je takde beza pon. Cume kiteorg dpt tempat ke-3 ajorr. Alahh!! Tak heran la. Ayat nk sedapkan hati. Kekkeke! Hari tuh aku dh nk blk KL so bg je hamper ni kt bdk2 jhor. Tak kose aku nk angkut bwk blk KL kan, dh la beg aku dh penuh. hiks!

13 comments:

KhaLifah feDi said...

emm wawa main bola jaring team pasukan amer yer?..

psst: wawa ade AWARD utk wawa ok..sila amik di blog kf..ok..jgn malu hehe..

ku tak sempurna said...

hikss....

tak mengapa... isi hamper tetap sama :P (saja nak sedapkan ati ko)

~PakKaramu~ said...

Selamat lawan bebola

adenium said...

induksi kat INTAN kluang ke....

Rashid said...

'C' center rupanya. wow!!!! tak sangka. Nampak gitu gitu jer..

eee suar koyak ekk.. (gelak sakan saya..ops!!)

Wawa_Nadwa said...

khalifah kedi:

team amer?
owh award tuh eyh.
tenkiuuuu..
=)

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

time kasih la sbb pandai jaga hati aku.
hahhahahha!

Wawa_Nadwa said...

pakkaramu:

mekasih pak!!
=P

Wawa_Nadwa said...

adenium:

bkn kluang la kak.
skudaii.
=)

Wawa_Nadwa said...

rashid:

hahhaha!
alaa.. koyak kt lutut la cikguu.
(^_*)

smpai ati cikgu gelak kan wawa yer.
hee!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

akak sampai skang kurang kepandaian nak main netball

hehehehe

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

*ayu* said...

ok ler tuh... kira berbaloi la suor koyak ek? :P

It's me... L@N said...

baru ku tau, engko kerja kat UTM erk??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998