Thursday, January 15, 2009

Tagged Crown pul0kk!

Tagged by CIk Wanie
Best day Award : Mase gi Kursus Induksi. Bestt Gilerrrr!!
Best Memory Award : Gi jalan2 Genting Highland. Huii.. Sonokkk!!
Best Friend Award : Sume kwn2 kt blog nih!!
Best Enemy Award : takde..
Song of The Year : I'm yours..
Movie of the year : Transporter 3
Male Singer of the year : Faizal Tahir
Female singer of the year : Elyana
Duo/Band of the year : Bunkface...
Actor of the year : Nabil Raja Lawakk.. hehe! Bleh tak pilih die.. =P
Actress of the year : Liyana Jasmey
TV programe of the year : Tom tom Bakkk!! Layan je laa.
DJ of the year : Fara Fauzana (Hot.fm)
TV host of the year : Johan & Zizan.. Klakar la dorg. hohoho!
Scandal of the year : Hurmm.. Takde.. Aku kan baikkkk.. haha!
Best Hang Out Spot : Karaoke Jamban.. lepaskn tension disitu. HIks!
Best Cinema :KLCC.. Walaupon byk kenangan disitu tp ku suke.. =)
Best Eating Place : Restorant Saujana, Pelabuhan Tanjung Pelepas
Best Bowling Spot :Ampang Super Bowl. Hahahhaa! Mesti ampang...
Best Bookshop : Fofularrr..
Best Shopping Spot : Times Square & Sg Wang (sane murah2 beb!)
Best Karaoke Spot :Karaoke Jamban.. hahahha! Nak jgk kt situuuuu...
Mostly Done Activity : Mesti la blogging..
Best Website : http://redmummy.com
Other awards you would like to give : Alaaa.. ashik kasi kt org je, nk bg kt aku lah. hahah!
The most shocking news : Pemain bola kesukaan haku kawen ngn Rita Rudaini.. hee ...
Best Things that happen : Bile dpt berkumpul dgn blogger..
The worst moments : Alhamdulilah, takde.... =)

1 comment:

KhaLifah feDi said...

emm hehe yg incik pejal tahir tue kf sokong 100% hehe.."sampai syuga ku cintamu hanya kamu"......
(opss2 terlebeh sudaa bkn yer wawa yer hehe..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998