Tuesday, January 13, 2009

Tagged by Dyana

Lame gile tertunggak, sekarang aku baru nk wat tag nih.
Tag tahun baru dari Dyana, skrng dh 13hb dah!
Bapak punye lamaaa. Hehhehe!
Maaf ye Dyana. HIks!
Tagged by Dyana
  • do not copy answer
  • the tag question must be 100% the same
  • tag people after doing tag
  1. Sis Ungu Violet
  2. Sis Ayu The Sun
  3. Sis Adenium
  4. Sis Yanie Putrajaya
  5. SIs Wanie
  6. Sis Nurmala
  7. Sis Orcie
  8. Sis Atty's
  9. Sis Ayu Solo

1.how do u know 1?
kt blog diierrr lerrrr..

2.what would u do if u never meet 2?
wat dekk je laaa.. hehe. Calling2 lah weyh!


3.what would u do if 3 n 4 dated u?
Gi shopping, lepak mkn n borak2. Bkn senang nk jumpe dorang. hiks!

4.would 5 n 6 make a good couple?
Ellow!! ingat lesbi ke. Owh.. Nooo..


5.do u think 7 is attractive?
Comeiiiiii wa kate lu..


6.do u know anything about 8's family?
Yeah! Dia ade anak2 yg comel2. Anak dara dia cun!!


7.tell me something about 9?
Nmpk mcm pendiam tapii sgt peramah sebenarnye.. =)


8.what language does 2 speak?
Melayu loh!! Kadang2 bahasa jawo pun ade. hehe. Larikkksss..


9.who is 3 going out with?
Dengan family dia la kot.


10.how old is number 4?
Hurmmm.. bape eyh kak. Lupe la. 27 kot. HIks! kak yanieeee.. Ampunnnn!!!!


11.5?
Hurmmm.. 25 kot. Hiks! Harap2 bt0i.. =P


12.who is 6's favourite singer?
Datuk CT la kot sbb baru2 ni dia ade beli album Tokti. huhu!


13.7?
Alamakk.. Tak tau la x sempat nk selidik lagik. =)


14.is 8 single?
Single??? Dah beranak pinak seyhh. Anak dara pon suda besau. Hoho!!


15.what's 9 last name?
Solo kot. Hahhahahhaha!


16.would u consider being in a relationship with 1?
BestFriend


17.which school does 2 go to?
Hurmm.. Tak Tau!! Gi la tanye dia sendirikkkk..


18.what do like about 3?
Agak pendiam. Tapii mudah mesraaaa..

13 comments:

Dyana said...

wokeyhhh...settle hutangmu....hehehehe....wahh...glamer skejap....pic yana kt ctu....hehehehee.....

daela said...

AKK masih berhutang ngan wawa....boleh x buat2 lupa pasal tag dulu tu???

Wawa_Nadwa said...

dyana:

mesti kena settle kan.
huhu!

opss!
sorry tak mntk izin.
=)

Wawa_Nadwa said...

daela:

akk!!
jgn wat2 lupe plak.
buat ekk.

sebenarnye wawa dh pe.
maceh la sbb ingatkan.
heheh!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sib baik tekaan mu betul
hehehhehe...

tag lagi...hadoi..diri ku terpaksa menjawab nyer...


gegeegeg

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥


*********************************

atty's said...

kty dah pernah buat tag nie..huhuhuuhu

Wawa_Nadwa said...

yanie:

yeyyy!!
sib baik bt0i.
klu tak mesti kena luku kt akk.
hhohooh!

=P

Wawa_Nadwa said...

atty's:

it's OKEY!
(+_+)

Erik said...

Aii Cantik nian Wawa...

Wawa_Nadwa said...

erik:

tu bkn wawa.
dyana nama nyer!
heheh!

ayusolo said...

dikkkkk...naper lah aku terpilih sebagai subjekkk...kan dah kene tag...hahahaha...nnt yerkkkk...:)

UnGu VioLeT said...

tq wawa.. nnt akak buat erk.. tq..

adenium said...

hokey...nnt akak buat ye.... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998