Wednesday, January 21, 2009

Servis aircond SI BIRU..

Jika anda bijak.. Eyh silap..
Jika anda tak ade rabun jauh cube carik dimanakah kete sayeeeee??
Nampak tak??
Tuu.. tuu tuuu haaa!!
Haaa.. Ni dia si BIRU itu.
Macam aku bgtau entry lepas yg si BIRU aku ni aircond nye wat hal kan. Sebelum raye harituh aku dah servis kena la dalam rm700 (tkar compressor la, ape laaa.. jgn tanye la tukar ape mmg tak tauu) jgk, kali ni wat hal lagik. Aiseymennn.. Ape lagik aku gi workshop tuh balik, ko phm2 je la cina kan manyak pandai ckp loh. Ini rosak la itu rosak lah. Hangin btoi haku.
So kena tukar suis
(suis ape jgn ditanye mmg aku taktau, mmg senang la kena tipu.. heheh!) + gas = rm115
Sib baik A&W dkt aje ngn workshop tuh. Bagi menghilangkan 'hangin' aku ni singgah jap kt A&W makan. Dah lama seyh tak makan sini tapi kureng la sosej dia tuh. wekk!!
Float Root Beer + Onion Ring = Mmg bestttt!!Bapak la punye panas harituh, dah wat aircond pon masih tak rase weyh. Huiii.. panas betoiii Bile cuaca panas nih rs nk marah je, ade kete dpn bwk slow pon kena marah. hahahhaha! Yelakan bwk slow giler.. Dah la panas ni nak bercinta pon tempat lain laaaaa!!!!~~
Sib baik aku nye hon rosak kalau tak mmg dh kena hon dah.
Aiyaaa..
(+_+)

22 comments:

haya_yaya said...

kita serupaaaa...malas ar nk citer kes kna tipu ni..buat mendidih je darah..tp wawa,lenkali kalo berkaitan dgn ekon nih,elok la bwk org llaki or wawa da tau kdai tu ok x menipu..unless kalo wawa da tau kos n ape yg rosak..kancil kalo skali rosak ekonnya,ya ampunnn...mmg la byk kosnya..

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya:

btoi la kak.
mcm wawa ni ape org ckp ikut je.
klu dia kate r0sak tuh kena tukar tuh ikut saje lerrr..
hahaha!

haya_yaya:

mmg kena bwk org laki, kalau tak mmg idup2 la kena tipu.
Wawa ni jenis maleh nk ssh kan org.
selagi bleh wat sendirik, gi sorang pon xpe.

kos ekon ni jgn ckp laaa..
meleleh aiyak mata dan aiyak id0ng ni nk bayooo..
kekekke!

(+_+)

Ryan Rayhana said...

wawa,

Sibiru 2 suruh beli keta baru 2..
2la asyik rosak je hehehe..:D

Haa,Agaknye org bengkel 2 saje tk siapkan n bt betul2 supya wawa balik2 hantar ke bengkel dorg...kayela dorng OOiii....

Ciannnyeeeee la wawa..

Wawa_Nadwa said...

ryan:

aiyoo...
takmo ckp psl tuh kang siBIRU maj0k.
matik la wawa..
hahhaa!

biase la tuh kate bisnes.

=)

.::c!kzUrA::. said...

haha..sabo je la weh...
dia cam tau2 jer ko byk duit ek..
gagaga :D
cian ko!!

adenium said...

yang panas sangat tuh cuaca ke panas hati erk..heheh

Ceera said...

menggigil tangan nak membayor kan..

nURmALa mAZLan said...

adoiyai...!!!!
cakap pasal kete, kete akak tu ntah apa citer dah..bz skang ni, sampai nak tgk2 kan kete tu pon x dan

En. PeRD said...

zzz.. tukar compressor smpi rm700.. giler ar.. siyes laen kali bwk org laki... kalo x kena tipu je taw.. tukar gas tu x smpi rm50... sabar je la... biase la.. x menipu.. bukan cina namenyer

KhaLifah feDi said...

emm wawa mmg sah2 ko kna tipu 700 hinggit oh makaii..awatnye murah sgt2 nie..emm laen kali wawa gi bwk member yg taw psl kete ok..

z@md0tc0m ^^ said...

hehehe.. A&W adalah tempat yang sesuai untuk meredakan kemarahan ^^ hehe


p/s: tp kalo makan ramai2 sorang je yg bayar lg menambahkan kemarahan.. ^_^!

Wawa_Nadwa said...

cikzura:

tuh aahh.
mcm tau2 je aku ngh kayo skrng.
hiks!

=)

Wawa_Nadwa said...

adenium:

dua2 panas kak.
hahahhaha!
=D

Wawa_Nadwa said...

ceera:

menggigil satu badan nk bayo..
aiyaaa..
rase nk deman ajor..

(+_+)

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

aloo..
shian kete tuh taw kak.
pi tgk2 cepat.
kang maj0k plak.
sape ssh??
akk jugak.
kekkekeke!

Wawa_Nadwa said...

en perd:

bkn tukar compreser je la bang oi.
mcm2 lagik kena tukar.
setahu wawa compreser tuh dlm rm4++ je kot kan..

=)

Wawa_Nadwa said...

khalifah fedi:

wawa sebelum hanto kete tuh wawa pi survey dlu.
takde trus buat.
tukar byk mende jugak la.

Wawa_Nadwa said...

zamdotc0m:

ya betoiii.
tapi sib baik mkn tak rmai.
xde la nk membayo byk lagik.
hahahha!

KhaLifah feDi said...

oic..but cantek kete tue cm org nye hehe..jgn marah arrr kf gurau aje..

AyAres151 said...

gi anw tak ajak..

abis la diet dia...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

waaaaaaaaaaaaa...

ada a & w arrrr

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Pujangga Asmara said...

Floot root beer mmg best...PA mmg suka...wahaha..lama gak xmakan A&W..huhu..xde sape nak temankan..makan sensorg xrasa..boring..hehe..mahalnyer la aircond tu wat smpi dkt rm800..da boleh beli aircond rumah dah..hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998