Wednesday, January 14, 2009

Sandwich Chic Mayo

Haaaa.. Sebenarnye nak tunjuk skit salah satu makanan fav aku.
Tu dia gambo nyerr.. Hiks!
.
.
.
.
.

+Sandwich Chicken Mayo DUnkin' Donut+Aku mmg suke gilerrr mkn sandwich chic mayo ni, sodappp guwe ckp lu.
Kalau nak makan sandwich chic mayo ni korang bleh pilih jenis roti, aku lebih ske makan roti croissant.
Roti nyerr lemak dan berkrim, tomato & salad nyerr freshhhhhhh dan inti nye plak perghhhhh lazat tidak terkata. hiks!

Nyum Nyum Nyummmm!!

16 comments:

ku tak sempurna said...

jahat ko ni... tertelan air liur aku nengok...

aku prefer tuna... sbb aku takleh makan chicken ... hehehehehe

ummmm.... sedapnya tuna croissant... aku nak gi cari la jap gi...

p/s : ko telah hampir berjaya menerbangkan duitku dan menghapuskan dietku ...

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

hahaha!
bkn salu.
owhh! xleh mkn chic eyh.
huuii.. rugi btoi.
hiks!

xde de gemok mkn nehh.
=P

.::c!kzUrA::. said...

yerp..aku stuju..mmg sedap mende nih!!

**bl mau blanje aku?kekeke..

bulan said...

umm biler leh belanjer..

Yunus Badawi said...

Salam kenal.
Saya pun suka makan benda ni. Tapi sekarang Dunkin Donut tu termasuk barang yg kena boikot kan? huhuhu

Shaffik said...

Lama tak layan sandwich ni..kena beli ni..Wawa wat aku kecur laa..

Y u Z z 9071 said...

adehhh..lapar plakkk

Rashid said...

nampak sedap semacam jer.. kalau tunjuk gambar wawa tengah makan benda alah tuu lagi nampak sedap! hehe..

GEM Community said...

DIREKTORI & FORUM Pertanian Malaysia - www.gem.socialgo.com

Himpunan Weblog Pertanian Malaysia - www.pertanianmalaysia.blogspot.com

atty's said...

ya allah lazatnya..hancus le diet den

Wawa_Nadwa said...

zura:

mmg s0dap!
ko ckp je bile??
bape ko nak?
ckp je??

nnti aku blanje, tapi ko bayar.
bleh x cm tuh?
heee.
=P

Wawa_Nadwa said...

bulan:

owh bulan pon nk jgk eyh.
ckp je bile?
nk bape??
nnnti wawa blnje?
pehtu bulan bayorrr..

hiks!

=P

Wawa_Nadwa said...

yunus badawi:

owhh!
kena boikot jgk eyh??

aloorrrr..

=(

Wawa_Nadwa said...

shafikk??

ahaha!
bkn salu..
sabo2!!

(+_+)

Wawa_Nadwa said...

yuzz:

lapo??
gi la mkn kak.
shian sy nengok..
heee..
=)

Wawa_Nadwa said...

rashid:

hhhehee.
klu tjk gambo wawa kn kang rmai plak x selera nk mkn sandwich nih.
kekekke!

(*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998