Friday, January 16, 2009

Rezeki di hari jumaaat..

Wahh! Arini ade org belanje haku mkn loh. Siap book aku lagi tau "Wa, ari jumaat ni akk book ko eyh. Akk nk belanje ko mkn." Takkan aku nak tolak kan, bak kate org dolu2 'rejeki jgn ditolak'. Huhuhu!!

Aku pun sebenarnye taktau pon dorang ni nk mkn kt mane, aku ikut sajorrr. Yelakan org nk belanje takkan byk tanye pulak kan. So aku ikutttt je laaa..

Cube teka aku makan dimana???
Owhh.. bijak2!! Mesti tau kan..
Aku sebenor agak 'kureng' mkn kt sini sbb tak kena ngn tekak aku tapiiiiii org dh nk belanjeeee bedalll je laaaa.. Tak sodap pon jadik sodappp! =P
Ni diaaa org kaya baruuu. Hiks!
Kak Yanti ni la siap2 book aku ko. Amboiiiii..
Dia ngh kayo tuh korang mintak je pape mesti dia kasik.. Wakakkaa. Larikkkkkss!!
Kak, nak baju nak kasut nak suor??
Pangggggggggg!!
He! He! He!+Grilled chicken, rice & mixed salad+
+Mango Juice+Muke org kenyang cam gini la ghupenye. 0psss!
Matik la haku kalu kak min tgk gambo nih. (*_^)Aku mcm biase makan mesti tak abes, rugi wooo blanje aku mkn tempat mahal2. Kalau nak blanje aku kt mample aje ckup. Tekak aku ni tekak melayu ko bg nasik lauk pauk mmg jalan laju je aku habes kan. Hahhaha! Senang kan sape dpt haku ni, eyh eyh untung nyerrr. Wahh! puji diri sendirikk.. (+_+)
Ape lagiikk, gi la bayooooo..
huhuhuhuu!!
Mekaseh la kak, semoga akk dimurahkn rezki & pjg umo.
Nnti buleh blanje lagikk yer..
(+_+)

30 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

dik wawa...

nanti kamoo booking akak leh ek
belanje kak yanie lak

hehhehehe

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥


*********************************

.::c!kzUrA::. said...

o00 mkn kat sini upenyer!!
huh padan ler bsembunyik dr kitorg..nasib baik tak btembung..
kalu tak..kalu tak, ape yea?

**tanak kawan..(pure2 ngajuk)gagaga..

.::c!kzUrA::. said...

o00 mkn kat sini upenyer!!
huh padan ler bsembunyik dr kitorg..nasib baik tak btembung..
kalu tak..kalu tak, ape yea?

**tanak kawan..(pure2 ngajuk)gagaga..

UnGu VioLeT said...

best tue..

fahmilatif said...

sedap makan....

.liyana. | C E R I A | said...

yana tau dekat nandos kan kan?
haha.

ku tak sempurna said...

makan paling sedap sebenarnya adalah......

makan FREE...

hehehehehe... yg tak sedap pun, kata sedap :D

wiseman1stopcentre said...

salam,
untung yee saper dapat wawa kan!!..pe2 hal still cute.
"Thank you,Forgiveness,Gratitute"....ur life will be great!...try it in 14days.the next days let's wiseman know k.

ta..ta..ta..

wiseman1stopcentre said...

salam...
suka melantak yerk...annum essential dan tom..tom bak bagus...
pe2 hal stay cute....
always says THANK you,Forgiveness & Gratitute ur life & around u..pasti..

megat said...

macam best jeeeeeeeeeeeeeeee.......tak tambah ke

SiS-lin said...

bila la wawa nk booking sis ekkk...keh3

adenium said...

orang belanja memang besttttt...ye betulllll

name:ajid_kol_jid said...

wahh..terasa cam lapO la pulak.
=P

z@md0tc0m ^^ said...

Gambar yg no #7 tu kekenyangan sampai tersandar dikerusi ke? ^^


p/s: tak de sape pn yg sudi belanja diriku ini..owh

Wawa_Nadwa said...

yanie:

owh buleh aje.
ckp je bile??
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

cik zura:

alooo..
jgn la maj0k.
nnti wawa blnje cekod0k pisang.
hehehhe!

=P

Wawa_Nadwa said...

ungu violet:

besttttt!!

Wawa_Nadwa said...

fahmi latif:

sedapp la sgt.
xde la pon.
ade sambal belancan lagik sodap.
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

liyana:

eeiii.
pandai nye dierrrr..

=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

wahhh!!
bijakkkk nyerrrr..
hahhaa!

mkn PREE mmg paling s0dap.
=P

Wawa_Nadwa said...

wiseman:

thanks!
=)

Wawa_Nadwa said...

megat:

ingat mkn kt war0ng ke nk tambah2.
yg ni pon tak abes.
kekekke!

Wawa_Nadwa said...

sis lin:

klu sis lin dkt KL ni ujung m'gu ni wwa dh boo0k taw!
=P

Wawa_Nadwa said...

adenium:

ya ya ya!!
bijak p0n.
=P

Wawa_Nadwa said...

ajid:

lap0 la pul0k.
pi mkn dlu na.
=)

Wawa_Nadwa said...

zamd0tc0m:

gitu la gamaknye.
hahahha!

KhaLifah feDi said...

emm mkn free semua sodap wawa..hehe..

yaya said...

Wawa...akak kalu,benda baru yg tak penah cube,kalo org nk bnjer,on jerrrr...at least kalo org tanye da pnh mkn kt ctu,cni..jwbnye penah!!tau ler rase cner ye dak..

Wawa_Nadwa said...

khalifah fedi:

btoi btoi btoi..

(*_*)

Wawa_Nadwa said...

yaya:

wawa dh penah cube.
tapi dorang nk mkn ctu gak..
layan je la.
org dh nk blnje kan.
hehhehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998