Thursday, January 15, 2009

Muncettt??!!!!!

Muncettttttt!!!!!!

Owhhhh Tidakkkkk..!!!!!!!!!
Camno niii..?
Korang jgn salahkan sandwich chic mayo tuh eyh.
Takde kena mengena dgn chik mayo ituw.
Takde de muncet mkn sandwich tuh. HIks!

Alaaaa.. Mungkin baju tuh yg besar kot (ayat nk sedapkn ati. Hee!)
Sekarang kan fesyen pkai baju labuh2 kan.
Kalau duduk mmg ssh la nk nmpk spentot.
Kadang2 bile aku pkai baju2 cam gini nmpk cam org ngandung la pul0k.
aduhaiii.. Mencikkk!!

Tapi aku heran la mane dtgnye pewot itu??
Hahhahaa..
Taknak ngaku lagik tuh. Aiyooooo!!
(+_+)
Gambo ni korang paham2 je la kat mane. Sila abaikan je. He! he! he!
Nak masuk toilet pon kena beratur koo.
Klu yg dh tak tahan tuhh.. Nak tak nak kena la t'gu giliran anda. hiks!

19 comments:

.::c!kzUrA::. said...

ala tu kire kategori kecik lagik tu..kekeke

ku tak sempurna said...

berapa bulan weyh... :P
klu tgk perutnya, mcm baru 2 bulan...

ekekekekekeke...

atty's said...

hehhe..skit je tu wa

Hairi Izudin Hussin said...

ok lg tuh..lenkali jalan tu tahan nafas la..

Tokeh Baju Terpakai said...

TARIK NAPAS YE CIK WAWA...

tumpang iklan kat cni..jom ke blog i..MACAM2 ADA!!

Wawa_Nadwa said...

zura:

erk..??
yeke..
okey la tuh!!

=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

wakakakkaka!
sio0t je ko...

(*_^)

Wawa_Nadwa said...

atty's:

yeke ckit.
taklah.
ni pon dh buat wawa rs pelik je.
hahaha.

Wawa_Nadwa said...

hairi izudin:

tu time jln tarik la napas.
klu d0k gini id0k ad0 makne nye nk tarik napas.
kekekke!

Wawa_Nadwa said...

t0keh:

baikk!!
pasni amek gambo je tarik napas yerrr!
=)

KhaLifah feDi said...

hehehe..nk masuk toliet pun kna beratur yer..hehe bayar brp tue? mesti ade emas kat dlm tue kan psl lrmi yg masuk tue hehe..

SiS-lin said...

muncet!! sama la kita wawa,sal tu sis takut nk naik kuda tu,takut kuda tu x larat nk larik je,sbb berat sngt dgn muncet!!!keh3

fahmi latiff said...

kesian wawa... jangan kentut dah la...:) kalau ada orang kentut.... habisla...:( padat sangat...

z@md0tc0m ^^ said...

hehehe ^^
tak de la muncet mana kalo nak dibandingkan dengan perut ku ini ^^


p/s: azam tahun baru : kepis perut ku

Liquid said...

buncet itu seksi jgn tataw..!! agagagagagaga =P

Yusuf Alam Romadhon said...

narsisnya kebawa sampai toilet... he he he

Ryan Rayhana said...

OOooh! No! hehehehe okey ape tkla besOr sangat hehehe :D

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kurus lagi tu
lom tgk kemuncetan kak yanie lagi

hehhehhee

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥


*********************************

Rashid said...

Uiks!!!! (terus tutup mata..) adehhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998