Friday, January 30, 2009

Main tennis la pul0k..

Dalam kemeriahan org cina menyambut Gong Xi Fa Cai, kami satu family mengambil kesempatan berkumpul dengan semangatnye masing2 nk bersukan. Aku salah seorang yg semangat gile nak main tennis, maklum la jarang bersukan. He he he!

Adalah WAJIB bagi seorang blogger posing dlu sebelum wat ape2 perkara. wahahahha! Ayat tak bleh blaa siottt.. =P
Bagi yg biase bersukan pasti nampak kesalahan yg tidak sepatutnya bile hendak bersukan.
1- Tidak memakai kasut sukan (ade ke pkai seliper je.. hiks!)
2- Tidak memakai seluor sukan yg sesuai.. kekkekek!
See!!
Semangat taw aku main, tak dan nak tuko kasut ape bgai trus main. Korang ingat senang ke main tennis ni. Penat seyh kejar & kutipppp bola. adeh!
Main plak ngn adik bujang aku nih. Lagi bengang haku, dia pukul kuat gile camno aku nk kejor kan. salah kan dia bleh d0k?? hehe.Main pon bape minit je pehtu dah sakit2 tgn dah. Plak tuh berebut2 plak yg lain nak main tennis. Tension akak taw, tak puas main lagik so jadik penonton ajorrr..
Eei eii.. bapak ai la tuh.. Tuhhh nmpk tak??
Haaaaa!!
Camni la gaye org nk main tennis. Dah mcm Rafael Nadel aku tgk tapi gaye je la, main nye alahaiiii.. hampeh jgk. Hehe! Korang kenal ke?? Ala.. yg main tennis tuhh.. hiks!
Aku kenal rafael nadel, serena williams dan maria sharapova je. Yg lain OUT!!
Yang adik aku sorang ni tak abes2 posing je keje nye, sukan takmo. CIs!~
Bile dah penat main ape lagi.. Balik l0h!!
Rasenye berat badan aku trun d0k main tennis nih??
hahhaha!


30 comments:

faqiha said...

weee bestnye :)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

♠tu dia..
bila adik aku ni main tennis..
pakai suar jean lak tu

memang susah nak kejar bola....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

nURmALa mAZLan said...

ok la tu..
reti la gak main kan..
dari akak langsung x reti main tennis..huhu

Wawa_Nadwa said...

faqiha:

best mmg best.
tapi penat wooo!!~

=P

Wawa_Nadwa said...

yanie:

mmg ssh nk kejor bola.
semput tau.
haha!

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

ala kak.
mcm main badminton je.
kekekek!

=P

S h i n o said...

hehehe main tenis ke nk gi jalan2 tu..? pakai jeans camne nk lari kejar bola...

:P

z@md0tc0m ^^ said...

waahh..
nak ganti serena william ke? ^^
bagus bagus..ada bakat terpendam nih


p/s: dh lama tak main ping pong

MaDihays{Ida} said...

kehkehkeh,
sangat gagal kalo men tenis,
mmg asik kne kutip bola je laa..
lagi bnyak kutip dr men kot..

mat said...

wah...boleh tahan gak main tennis.. boleh lah main dgn Serena William, Maria Sharapova, Ana Ivanovic. hehehe... :-))

salam perkenalan

Wawa_Nadwa said...

shino:

2 in 1.
pas bersukan pehtu jalan2.
hahahha!
kejar je la bkn ssh p0n.
=P

Wawa_Nadwa said...

zamd0tc0m:

takde bakat pon la.
main ske2.
penat kejar bola je.
=P

Wawa_Nadwa said...

MaDihays[ida]:

haha.
same la kite kak oi.
byk kutip bola je.
huhuhu!

=P

Wawa_Nadwa said...

mat:

ala..
dorang tuh kawan baik je.
nk kenal??
kekekke!

=P

En. PeRD said...

maen tenis pki jeans?
hahahaha...
sgt gempak..

Wawa_Nadwa said...

En. PeRD:

gempak kan!!
yeehaaaaa.
hahaha.
=P

Strobery.itu.aku said...

wahhh.haha ;DD maen tennis pakai jeans.hihi

KhaLifah feDi said...

ahhaha..wawa..ko nie mem tenis ker nak gedik nie kui2..=============0

hahaha ti buleyh aa ajarin gue memtenis yer..emm..
ok tada bye2..slmt bertenis2

BigMouth said...

dah tak main bowling lg ke?

Rashid said...

Memang dah agak.. dari dulu lagi. Apa-apapun posing maut penuh bergaya tu yang penting. Pandai tak pandai main tu belakang kira.. hehe.

Terasa nak lawan main tenis pula. Sebelum ni lawan boling.. wawa dah kalah. Tenis ni tak tau pula. Tapi tengok gaya wawa pegang raket tenis tu.. rasanya wawa akan kalah lagi.. yes!!! sudah suratan akan kalah lagi.. hehe..

Shahrul Azry said...

steffi graf pon xpernah men tenis pkai suar jenis n kasut tumit :P

p/s: nama ada telah dimasukkan ke dlam sukan paling bhaya dlam dunia :)

Wawa_Nadwa said...

stobery:

hehehheee.
ske atik laa.

=P

Wawa_Nadwa said...

khalifah fedi:

nk main tenis la.
nape?
ade ghupe menGEDIK ke??

Wawa_Nadwa said...

bigMouth:

main jgk.
ni tukar angin plak.

=P

Wawa_Nadwa said...

rashid:

hehe.
pandai pon cikgu.
posing dlu, pandai main ke tak tuh t0lak ke tepi.
=P

wahhh!
jgn pandang wawa seblah mata tau cikgu.

hahahha!

Wawa_Nadwa said...

shahrul azry:

kekekkeke!
kite kena ade imej sendiri.
wawa main sukan pape mmg pkai jeans.
ahaks!

=P

Diana-k said...

pergghhh...main tennis pakai jeannssss tuuu..
hebatttt aa wawa!!!!!
muahahahaha

Wawa_Nadwa said...

dianak-k:

hahahhaha!
hebat la sgt.
=P

ngetik said...

emmm..pegang mike pun terketar2 masa induksi..
ni kn nak main tenis....
wawawawawaw....

Wawa_Nadwa said...

ngetik:

kuang ajo la ko awe..
hahahhaha!
sepak kang!!~

gi main jauh2..
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998