Wednesday, January 21, 2009

Lagu KITA kt blog shayee!!

+Nieyl Mentor - Kita+
Lagu ni takde la baru sgt pon, rasenye dah lame.
Lagu ni lagu tema tuk drama LIMA.
Kalau korang tgk cite tuh mesti korang tau kan.
Saje je nk boh kt sini bagi korang sume dengar.. Bestt taw!!
he he he!
Meh dgr rmai2 mehh!!
Layannnnn!!~



Disaat ku terlupa akan hadir dirimu..
Ku terlalai dalam mimpi..
Saat ku tutur namamu..

Dikala ku mengenang semua yg ada pada ku..
Hanyalah milik dirimu..
dan kau tak pernah meminta..

Ku harus terus mencari semuanya pernah kau beri..
Walau kau tak disini..
Takkn pernah ku berhenti takkn ku salu mengerti
Mengapa ku berdiri..

* Cinta..
Kan selalu abadi
Kita.. takkan pernah mati

Cinta..
Dikala ku sembunyi
Kita.. rindu yg kembali..

ulang*

Disaat ku terlupa akan hadir diri mu..
ku terlalai dalam mimpi
saat ku tutur nama mu..



13 comments:

z@md0tc0m ^^ said...

Lama tak dengar lagu ni..last dengar tak ingat bile ^^


p/s: suke dgr lagu time hujan ^^

megat said...

wawa dah tukar bentuk lain pulak blog ni kenapa

Wawa_Nadwa said...

zaomd0tc0m:

tak ingat?
sah mmg lame la tuh tak dgr.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

megat:

nape?
tak el0k ke?
tak cantik ke??
tak hebat ke??

KhaLifah feDi said...

nie citer kat astro ker cik wawa..?kf xprsnlah maybee kf dah lame tak tgk tb kot..hehe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

layan jiweng eh dik

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

[yAN!e][pUTraJAya] said...

layan jiweng eh dik...

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Nad Eusoff said...

ta penah denga lagu nie..
pestaim dgr
not bad ah..
sodeh..
feeling2

hehe

nyway chantek ape rupe baru blog sis nih

Wawa_Nadwa said...

khalifah fedi:

a'ah kt astro.
drama tu mase puase dlu.
hiks!

=)

Wawa_Nadwa said...

yanie:

layan je kak.
hehehe!

(+_+)

Wawa_Nadwa said...

nad eusof:

chantek eyh.
maceh!

(*_*)

KhaLifah feDi said...

oic sudh bangas lah tue citer nie..kui2..kceli kf mmg tak tgk astro psl ramcagan tb yg laen pun kf tak abis tgk hehehe...........

*ayu* said...

nieyl rupanya yg nyanyi lagu drama LIMA tuh ek? haiyo..akak br tau ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998