Sunday, January 4, 2009

Kelab bola sepak terkemuka pilihan ku.. =)

Tagged by Khalifah Fedi (kf)

1. Butirkan 8 perkara mengenai kamu?

  • Seorang gadis yang masih bujang. hiks!
  • Berumo 22 tawon. Mude belia lagik!
  • Anak kpd Puan Masitah dan En. Kamaruzaman
  • Kakak kpd 3 org adik Dyla, Zariq dan Zikhri
  • Berat 45 kg dan tinggi 158cm je. =)
  • Suke ketawa dan mudah menangis
  • Agak panas baran dan cepat naik hangin
  • Cepat bosan.. huhuhu!!
2. Namakan 8 tempat pernah kamu diami?
  • AMPANG (dr kecik smpai la beso kt ampng je..)
3. Siapakah 8 orang yg ingin anda ditemui ?
  • David Beckham & family
  • Angelina Jolie & family jgk
  • Pamela (sj nk tgk dr dkt dia nye.. hahahha)
  • Jeniffer Lopez
  • Admire mase zaman sekolah dlu.. hehe. mane ntah dia skrng.. =P
  • Erra Fazira =)
  • Kawan2 sek rendah dluu.. Husna, Zeti Bayani, Fakrul Razi, Shahril Azry, Jefri..
  • Dan yg terakhir adalah kwn2 blogger yg masih blum jumpe.. =)
4. Namakan 8 akaun bank yg pernah dibuka oleh kamu?
  • Maybank
  • Bank Islam
  • bukak bank byk2 wat pe bkn de wet pon. Hahhaa!
5. 8 kelab bolasepak terkemuka dunia pilihan kamu?
  • Manchester united
  • Arsenal
  • Real Madrid
  • AC Milan
  • Barcelona
  • Liverpool
  • Chelsea
  • Sebenarnye takde pilihan pon, yg kt atas tuh name kelab yg aku tau. Hahhahhah!!
6. 8 perkara yg tidak bisa kamu lakukan?
  • Memandu sambil SMS
  • Mandi kol 2 3 4 pagi.. Sejukkk!!
  • Berenang
  • Tuko tayar kete sndrikk
  • Merokok
  • Masak pkai kayu api..
7. Sebutkan 8 perkara akan dilakukan pada si adam ?
  • ishh.. soalannnnnn pe nih. aduhaii!
  • Menyayangi dgn kasih sayang
  • ape lagik ekk..
8. Apakah 8 perkara yg dilakukan semasa anda masih kanak-kanak?
  • Main Kaler2
  • Main masak2
  • Main kawen2
  • Main teng teng
  • Tgk Katun Tunder Cat
  • Tgk Katun Salormoon
  • Tgk Katun Dragon ball
  • Tgk Katun Power Rangers (aku dlu minat yg kaler pink, adik pmpuan aku plak amek kuning.. hiks!)
9. 8 perkara dilakukan semasa study di IPT
  • Tak masuk IPT pon so takdak apa yg tulih
10. 8 perkara dilakukan semasa menganggur :-
  • Masak tiap hari tuk family
  • Siapkan adik2 sekolah
  • Kemas umah..
  • Basuh bajuu..
  • tgk telenovela spanyol cite ape ntah lupe dah..
  • carik keje dlm iklan dlm surat kabo..
  • Blajo komputer
  • bergayut dlm tepon ngn kawan.. (mase ni mama bising bil tepon tinggi.. hehhee!)
11. 8 perkara semasa di kota singapura
  • Pernah pergi dalam mimpii je... =)
12. 8 perkara kerja depan pc:
  • Draf surat
  • Rekod surat
  • Fail surat
  • Ni je kot keje kt DEPAN pc. hiks!
13. Makanan kegemaran?
  • Laksa Penang & Nasik ayam
14. minuman pilihan?
  • Milo ais taburrr & Nescafe ais... nyum nyum nyum!!
15. Cintamu sekarang ini?
  • Dunia BLOG
16. Teman paling rapat ?
  • Mazlan Abd Halim
17. Sebutkan 8 orang member rapat kamu di IPT?
  • Takdak!
18. 8 orang guru yg paling kamu suke?

  • Cikgu Rashid.. hehhe. Ni tak penah ngajo pon.. hehhe! Cikguuuuuu..
  • Cikgu Khairil - cikgu musikk.. Encemmmm.. Ngajo ms sek rendah.
  • Cikgu Marshirah - cikgu akaun aku.. Lembuttt je.
  • Cikgu Farhana - ske gaya cikgu ni ajo matematik. Dari aku tak ske mate trus SUKE!!!
  • Cikgu Anuar - dia ni ckp ngn pelajar cm ckp ngn kwn je. Slumber je n dia ngjo tak bosan.
  • Cikgu Syed- cikgu ni ngajo sejarah bgai nk rak.. Aku tak minat sejarah loh. kekeke!
  • Cikgu Riduan - dia ske kembangkn idong dia. Garang beb cikgu disiplin nih tapi sgt baik dgn aku sbb aku ni baik.. kekekke!
19. Butirkan 8 perkara hobi dan minat kamu?
  • ske memasak tapiii.. takyah la ckp. hiks!
  • Nyanyiiiii.. tak kira la sedap ke tak aku ske gak nyanyi.. =P
  • Kemas umah. Tapi mmg hobi kemas separuh jln je cepat bosan la kemas lama2 mula2 je excited nk mengemas.. haha!
  • Kumpul tiket wayang.. bkn tiket wayg yg dh buang eyh.. Tiket wayg yg aku pi tgk.
  • baca novel. Dah lama tak baca novel sbb aku ni tak minat beli, sume pinjam je. Ade sape2 mau bg pinjam?? hiks!
  • Main boling!!
  • Ske benor tarik rmbt gataii. Tapi skrng takyah tarik rmbt aku byk gugur loh. Ade petua x?
  • Berangan. Hiks! ni yg paling den SUKE ok!! =)
20. Apakah 8 perkara yg ingin dilakukan ?
  • Shoping!
  • Nk beli gelang kaki.. Mmg nak beli dr dlu lagikk tapii tak beli2 duit tu beli lain. hiks!
  • Nak gi jumpe Mak (nenek) aku. Rindu laaaa.. (^_^)
  • Servis kete
  • Potong rambut
  • Jogging.. (rs dh lame tak jogging, bdn ni rs berat semcm je. hee!)
  • Massage bdn2 nih..
  • Holidayy!!!
21. Siapa yg mahu dijadikan tagged seterusnya?
  • Honeysour (aku tag dia sbb dia rajin wat tag. hihihi)
  • Mohd Kamal
  • Faqiha
  • Atty's
  • Dyana
  • Lieya

7 comments:

KhaLifah feDi said...

emm siap pun tagged nie yer..adoyai,,lame gak kf tunggu buah tangan dari wawa nie..hahaha..
ape2 pun well done

psst: betulker awk suke main bowling nie..hari tue turun jb wat ape yer ade function ker?kf dulu mase tgh study kt polijb selalu lepak2 main bowling kat jj daiman bowl..hahaha...(biasalh nk abiskan wet loan cpt2)..

-->tu nama kelab tue cma tiru aje dgn kf nie..mana satu fan club feveret wawa nie..kf nie bisalah man.utd..hahah..

ok lah wawa..ape2pun smile always 'n" happy selalu..soalan atas tue sila jawab di blog kf ok..(sorry pjg sgt ulasan ini)...

Dyana said...

yana pun di Tag jgk..huhuuu...haa...sblum yana jwb Tag wawa, wawa jwb Tag yana dlu ek...hehehe...sudah lama ku tunggu....

Rashid said...

“8 orang guru yg paling kamu suke? Cikgu Rashid.. hehhe. Ni tak penah ngajo pon.. hehhe! Cikguuuuuu..”

Iyaaaaaa.. Kenapa ni panggil nama cikgu ni kuat-kuat ni?. Satu bandar ampang dengar. tuu nak makan ayam kfc le tu…ishhhh tak abis-abis.

p/s - Suka masak tapi.. tapiii.. (paham. paham sangat-sangat). Main boling.. (juga dah dpt agak. Kasihan bola tu.. asyik ke longkang je).

Wawa_Nadwa said...

khalifah kedi:

lmbt sbb sy amat bz.
maaf yer!

yess!
sy ske main boling.
ske gilessss.
hiks!

pemain kelab tuh bkn wawa tau pon.
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

dyana:

eyh!
wawa ade utang tag dyana ekk..
=)

Wawa_Nadwa said...

rashid:

biar la 1 ampang dgo.
bkn tau sape yg p'gil pon.
hahha!

p/s: cikgu nk rs masakan wawa tak?? hehhehe!

*ayu* said...

lapan kali akak check..and jelas terbukti.. ALHAMDULILLAH.. x kena!
hiks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998