Wednesday, January 14, 2009

Hot kew??


1. Do u think u ar hot?

Hot Keeww??

2. Upload a fav picture of u3. Why do you like this picture
sebab KAMI rapat cam adik badik. Sayang korang sume!
Walaupon jauh dkt dihati. hiks!

4. When was the last time you ate pizza?
Dah lupe lah. Tahun lepas, bln bape tak hingat. Betape lamenye aku tak jejak sane smpai lupe ko. Huhuhu!

5. The last song u listen too
Lagu Katy Perry - Hot N Cold

6. What are u doing right now besides this?
baru pas lunch, so mata pun ala sepoi2 bahasa...kuikuikui

7. What name u prefer besides yours?
Ketua kelas yg nakal.. hiks!

8. People to tag
Nad Eusoff (dh lame tak tag dak nih. hiks!
CIkgu Rashid
Megat Rashid
Dyana
Ezo

9. Who is number 1?
Blogger yg sgt kiut. Mude belia lagik!

10. Say something about number 5
Kuat makan. hehehhe!

11. Number 3 is having relationship with...?
taktau. Bini dia kot..

12. How about number 4?
Bujang lagik. Nk tanye lebih lanjut tanye tuan badan. Kekeke!

13. Who is number 2?
Taktau. Pi tanye kt http://kelipanbintang.blogspot.com.
Maceh!! =)


6 comments:

Erieq said...

sempoi jer..,mmg hot la u.,

Dyana said...

owhhhh...kne Tag lg daaa.....hehehe....kite ni asyik mengTag antra stu sme lain je kn??..hahaha...mgkin jdoh kite jupe main Tag2 je kot...hahahahaha.........

Wawa_Nadwa said...

erieq:

ya kah?
.
.
.
.
.
(*_*)

Wawa_Nadwa said...

dyana:

hahahhaa.
tu la psl.
jgn meng'tag wawa lagik.
klu tag nama mu saje ku sebut2.

huhuuhuh.
(*_*)

Rashid said...

uiks!! ada juga nama saya ekk..

Sapa-sapa nak tau tentang saya mai..mai.. kat blog saya ni. (nyampah betoiii kat wawa ni.. Tak ke mana la saya ni.. kena jaga umah takut ada tamu datang. hehe)

Wawa_Nadwa said...

rashid:

mesti ade jgk name cikgu..
mane leh takde.

abes la tak gi mane2 layan peminat ajorr..
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998