Tuesday, January 13, 2009

Award from Ungu Violet

Award ni dari Sis Ungu Violet yg diperantauan.
Terima kasih sbb sudi bagi kt wawa.
Ingat jugak akk kt wawa yer.
Huh! Terharu shayeeeee.. =P

Macam biase aku mesti nk kasi kt korang jugak.
Calun2nye adalah :-
  • Kak Yanie
  • Cikgu Rashid
  • Kak Ayu The Sun
  • Diana-K
  • Kak Nurmala
  • Nad Eusof
  • Zamdotc0m
  • Orcie
  • Khalifah fedi
  • Mrs Taj
SAHABAT - Aizat

Sahabat
Mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat
Ingatlah kau selalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat
Aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku inginkan kau hadir


Aku di sini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah



12 comments:

Erik said...

Selamat ya Wawa, awardnya bagus...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

thanks bebeh...

bila nak lepaking dengan kak yanie nih....?


(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥


*********************************

Ryan Rayhana said...

~Sahabat Kaula dikala ku kesunyiaan kesepiaan :P eh betulkan sahabat temani time kite sedey n hepi...

Wawa_Nadwa said...

erik:

Thanks yeah!
=)

Wawa_Nadwa said...

yanie:

bile2 aje.
akk on wawa pon on je.
hehehhe!

Wawa_Nadwa said...

ryan:

baikkkk bos!
=)

Nana The Hot Mommy To Be said...

Wahh.. tingin nk dgr wa nyanyi live lagu tuh! hehehe

UnGu VioLeT said...

wawa, ade award follower kat blog akak utk wawa.. wawa dtg ambik yer nnt!!! tq..

Wawa_Nadwa said...

Nana the hot mommy to be:

Buleh aje.
takde masalah.
akk ckp je lagu ape, biar wawa nyanyi kan tuk akk.
sedap ke tak tu blkang kire.
hehehhehe!

Wawa_Nadwa said...

ungu violet:

owhh!
yeke. Tocei toceii..

=)

Rashid said...

tima kasih.. tima kasih..(rasa nak ajak belanja makan je..)

z@md0tc0m ^^ said...

wawa thanks yer kerana mengingati diriku ini..hehe ^^


p/s: teringin nk makan tom yam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998