Sunday, January 4, 2009

Best kew blog nih??

Award pertama yg aku dapat 2009 ni dari Kak Wanie.
Persoalan nye best kew blog neh?? hiks!
Ape2 pon Thanks ye kak!!

Ikatan persahabatan ini bkn dgn kak wanie je tapi dengan sume kawan2 aku "Semoga Ikatan Persahabatan Kita Kekal Selalu" InsyaAllah. =)
So aku ni bagi award ni pada blogger yg rajin singgah kt Misswawa.blogspot.com.
Calun2 nye adalah:-
  • Kak Yanie Putrajaya
  • Cikgu Rashid
  • Kak Ayu The Sun
  • Kak Nurmala
  • Mohd Kamal
  • Ezo
  • Zamdotc0m
  • Nad Eusof
  • Diana-k
  • Nesloais
  • Mrs Taj
  • Honeysour
  • Dyana
  • Megat Rashid
  • Munirah Abd
  • Kak Atty's
  • Zura
  • Zira
  • Lieya
  • Khalifah Fedi
  • Kak Ungu Violet
*sorry tak dpt sebut sume nama tapi hadiah ni utk sume yg masuk dlm blog wawa ni okey. Sila la amek, jgn malu jgn segan.. =)

10 comments:

KhaLifah feDi said...

emm awesome thank your very2 much ( sambil melompat gembira)..cik wawa_nadwa..nanti bagi awk pulak..hehehe..

:: pantun khas utk wawa_nadwa::
" makan roti dgn kelape,cik wawa suke makan ape?"

"sapu kaya ats roti,kf terima dgn besar hati"

"makan mee makan maggi,esok kite datang lagi"

p/s:-lau nk bals apntun tue sila ke blog kf ok..tada..smile always..

Me, Mrs Taj said...

THANK YOU THANK YOU THANK YOU VERY MUCH

mmmmmuahsssssssssssss cayang wawa...

have a nice day...and do take care of urself too!!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

salam senin dik wawa..
thanks utk award nih...
dah ambik dah....
cuma lom tempek je lagi
he he he...

semoga PERSAHABATAN kita kekal abadi selama nyer....amin

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

[yAN!e][pUTraJAya] said...

salam senin dik wawa..
thanks utk award nih...
dah ambik dah....
cuma lom tempek je lagi
he he he...

semoga PERSAHABATAN kita kekal abadi selama nyer....amin

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

Dyana said...

wah...dpt award lg...mekacihh.....nt sy amik yer....

honeysour's blog said...

yeyayyy..dapat award...
thanks wawa...:)

Acam said...

waaaaa....blog daku tidak termasuk pon...huhuhu..sila kunjungi

http://kaizer.logu2.com/portal.htm

untuk lagu,video,drama dan pelbagai lagi..miahaha..pomot jap yer wawa..da lama xmasuk sini...hihih.. sehat ka wawa?

UnGu VioLeT said...

thanka dik.. listkan nama akak nie.. walaupu jauh nun di bawah.. anyway, last but not least kan!!! thanks again...

*ayu* said...

tq wawa!!! muah muah!!!

Rashid said...

tak nak tak nak.. terima kasih cantik rama-rama tu.
Moga ikatan persahabatan kekal selamanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998