Monday, January 19, 2009

Aaaarrgghhhhhhh!!!!!!

AAAaaaaaarrrrrgggghhhhhhhh!!

-1-
Tertibe aku rase nak menjerittt..!!~~
Rase semacam je arini, macam ada tak kena je.
Tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang..
ish.. ish.. ish!!

-2-
Tak sihat kah??
Memang dari semalam aku selsema dan sakit tekak.
Sekarang rase nak demam pulak.
Aduhhh!! Kenapa niii..?? PMS kot.

-3-
Dengan tepon aku tertinggal kat rumah lagikk!!
Nape la tepon tertinggal rase tak lengkap je.
Rase nak balik sekarang amek tepon tuh..
Uwaaaa!!!
Argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

-4-
Masuk meeting td dimaklumkan bahawa sume staf pentadbiran akan dirombak dannnn dgr kabo nye aku tak jadik kot hijrah ke akademik.
Alaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

-5-
Aircond SI biru wat hal lagikkkkk.
Adoyaiiii.. Panazzzz!!
.
.
.
.
.

Sorry ye kawan2 nk lepas kan geram jap.
AAaaaargggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

p/s: J0m la jerit sama2.. he he he!!

21 comments:

PakciQue said...

Jom kita jerit sama-sama..

"SAMA-SAMA!!" SAMA-SAMA!!"

Ryan Rayhana said...

loooorrr ciiaaannnyeeee wawa...kenala sabor ye...ryan nak gak ikut mjerit hehehe lepaskan tension....Jom.....

Lalink,
*Sabor
*Tenang
*Tahan
2 smua dugaan...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

allalala...cian nyer dier
pi bawak si biru kat kedai ekon...
cek...kang hujan susah nak bawak kete
berkabus dalam kete~~~ni pengalaman akak time si hijau ku wat hal bab ekon...

huuhuhu

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

atty's said...

jom kita jerit kuat2..lagi beh naik bagnan yg tinggi atau bukit ke.lepas tu jerit..kuat2

z@md0tc0m ^^ said...

Sabo je la ye ^^


p/s: Jom tgk KL menjerit pulok

Wawa_Nadwa said...

pakcikQue:

hahhahahha!
kurang asam bt0ii..
=P

Wawa_Nadwa said...

ryan:

maceh ye ryan.
=)

Wawa_Nadwa said...

yanie:

kak, dlu pon kete wawa cam tuh jgk.
tapi tuh sbb gas xde.
yang ni suis ape ntah yg r0sak.
he he!

Wawa_Nadwa said...

atty's:

wawa jerit dlm hati je.
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotc0m:

mari beramai2 tgk KL menjerit ye.
hhaha!

Luth Textile said...

sibiru majuk..

pms? oh.. salah satu faktornyaaa

KhaLifah feDi said...

123.arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....adoyai sakit tekak kf nie hhe..

ar biasalah tue wawa--kite bkn sempurna..mesti ade somethings yg kite lalui dlm hidup ini ok sabor yer mydear frenz..hhe..

AyAres151 said...

sabor..sabor...jgn jerit kuat2.. saya nak tido ni..ehhehhhee

rantong said...

Sekadar mengingatkan. Amalkan doa ini.

Dari Surah Al-Baqarah ayat 286, bermaksud;

"Ya Tuhan kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau kami melakukan kesalahan. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau babani kami dengan beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tidak sanggup kami memikulnya. Maafkanlah kami, ampunilah kami, dan rahmatilah kami. Engkaulah Pelindung kami, maka tolonglah kami menghadapi orang-orang kafir".

Wawa_Nadwa said...

luth:

sib baik phm.
bgus2!
=)

Wawa_Nadwa said...

khaligaj fedi:

maceh ya kerna same2 jerit td.
kekkeke!

Wawa_Nadwa said...

ayAres:

ape ni tdo tgh2 ari bute.
hiks!

bgun2!!

=)

Wawa_Nadwa said...

rantong:

terima kasih kerna berkongsi.
sy sgt2 menghargainye.

(+_+)

KhaLifah feDi said...

emm apedh eja name kite slh..nk gi majuk lah hehe..ok tada..cik wawa...........^-^

Wawa_Nadwa said...

khalifah fedi:

ya ampunn..
sorry2.
hahahha!
sorry la jgn la maj0k.
x encem taw klu maj0k!

hehehe!

KhaLifah feDi said...

kui2 oh ye ker ,ti kf tanye dgn ibu hehe..lau tak majuk ade encem cm itu tom kurus kah atau incik pejal anak mat tahir ker?kui2..hehe :).........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998