Friday, December 26, 2008

Yeyy!! Akhirnyeee..

Akhirnye dapat jugak aku gi main boling. Huhuhuhu!!
Pas je kiteorg gi tgk wayang, budak2 nih ajak gi main boling kat Daiman, Johor Jaya.
Aku cam biase la kan, OK!! hiks!
Rasenya kali ni aku seronok sgt kt JB, walaupon lama aku kat sini aku tak terase lame. Sib baik ade org bwk kiteorg jalan-jalan, takde la bosan 2 minggu kt JB. Hehehhe!
En. Ayub(KL), CIk Wawa(KL), Cik Fiza(KL) & En. Azri(JB)
Dorang konon2 pegang bola boling, katanye tak rock la amek gambo tak pegang bola boling nih.
Aiseyyy!! Hehhehe!
Aku rase penat sgt hari tu, mane tak nye jalan je dari pagi. Pas main boling dorang ajak gi makan plak. Ingatkn mkn dekat je, mak aiii jauhhh tuhhh.. hiks!!

Tapi yang paling PENTING aku MENANG BESAR mlm ituh.
Wahahahha!! (Gelak jahat)


8 comments:

Rashid said...

Gaya ada. tapi kalau wawalah baling bola tu.. confirm 110% masuk longkang.. hehe. Jgn mare..

Wawa_Nadwa said...

Cikgu rashid:

ell0www!!
tlg ckit eyh cikgu.
Wawa menang tau mlm itu.
hiks!

Tapi yg heram nye mlm tuh wawa baling tak masuk longkak la plak.
kembang semangguk la wawa.
hahhaha!

cik wanie said...

wawa....

nanti akk pegi kl,
kita lawan bowling plak nak x?
hehehehehehhe...

kita tgk siapa yg menang,
bluek!!!!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

haih...yg dua2 baju putih pic bawah sekali nih....duduk dekat2 nampak...kang ada yg makan hati kang

hehhehe



Wawa_Nadwa said...

cik wanie:

bleh aje.
tapi demi akk wawa sanggup baling kt longkang kak.
hehhehe!

Wawa_Nadwa said...

yanie:

alamakkk!!
ni ayub la punye psl nih.
ayubbbbb!!
gi aar jauh skittt..
hiks!

senapang said...

ohh rindu nya aku kat longkang bowling...

p/s:penah digelar raja longkang satu ketika dulu yang kini tidak lagi...ahahaha

ikiqzana said...

best betol main bowling.. bila kita nk main sama ni...hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998