Monday, December 29, 2008

Taming Sari

Taming sari ni name kumpulan aku. Mane dapat name ni?? Si Momo yg pilih nama ini aku ik0t je sbb maleh mau pikior nk boh name ape. Hiks! Agak tradisional skit kiteorg nye sudut kreatif ni, org lain sume dah maju tapi kami mengekalkan konsep tradisional. Aku tgk sudut kreatif kumpulan lain sume cam teknologi terkini dan maju skit, kiteorg nye je agak kampung dan mundur. Dalam hati cam takde harapan mau menang, tak sangka kumpulan kami dapat NAib Johan. Cam tak caya je weyhhh!!
Ini la fasilitator dan ahli kumpulan aku.
+Kak alin, Inn & Kak Ani+
+Wawa & Is+
Is ni kan byk cite seram yg dia penah alami tau. Biase aar d0k kampung kan, bile kiteorg d0k berbincang je mesti kuor cite seram. Dah la aku kt Jb tido sorang kan, ape lagi aku lari takmo dgr. Ishhhh!!
+Hazrul & Wawa+
+Wawa & Momo+
Taktau nape dia soh p'gil dia Momo, padahal name dia akmal. Hiks!
+ Kak Aisyah & Kak Mun+
Kak aisyah ni bdn kecik, aku ingat kn mude dari aku rupenye dah 24. aisehh!
Aku ske tgk si Inn ni, chubby ckit dak nye. Rase mau tubit2 je pipi dia ni, lagi satu dak ni kuat gelak kira satu pala ngan aku la. Kalau buat keje mmg tak bleh keje sekali. hiks!

6 comments:

atty's said...

selamat menyambut tahun baru hijrah 1430 dan tahun baru 2009 masihi
semoga apa yg dicitakan..akan berjaya utk tahun baru ini..

Nad Eusoff said...

wah.oldskool name yek..
takpe..tp masih stailo

Rashid said...

Tahniah!!!! naib johan tu kira adik johanlah.. sikit je bezanya. mungkin satu markah je tuuu.. (eee bagi semangat pd wawa...hehe)

Wawa_Nadwa said...

attys:

Amin!
=)

Wawa_Nadwa said...

nad eusof:

tu la.
kate teknologi tapi kite org masih di takuk lama.
aiseyh!
takpe2 janji kiteorg dh menang.
hehehhe!

Wawa_Nadwa said...

rashid:

hahaha!
ye ye btoii tuh.
alaa. kalah satu mata je.
caya la cikgu!!
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998