Friday, December 26, 2008

Tagged by Dyana & Honeysour

Tagged by Prettydyana & Honeysour

Three Things That Scare Me :
Allah.Darah.Bencana Alam.

Three Peoples Who Make Me Laugh

1. Abah
2. Adik lelaki aku
3. Mazlan Abdul Halim

Three Things I Hate
1. Kawan mkn kawan.
2. Belagak bagus!!
3. Laki yg ske mengikis duit perempuan.

Three Things I Don’t Understand
1. Kenapa org tak ske MAWI eyh?
2. Kenapa org ske jaga tepi kain org (bzbody)??
3. Aku tak phm kenapa ade org ske BEZA2 kan aku dgn org lain.

Three Things I Want To Do Before I Die

1. Bertaubat
2. Kawen. Hiks!
3. Bahagiakan keluarga

Three Things I Can Do
1. Amek gambo sendiri tanpa bantuan org
2. Senyum tanpa disuruh
3. Buat keje sambil chatting. hahhaa!

Three ways To Desrcibe My Personality
1. Sensitif ~ kuat sentap ni, tapi sekejap aje...
2. Ske ketawa.
3. Kuat meraj0k. Huhu!

Three Things I Can’t Do
1. Tahan menangis. Klu kena marah senang sgt airmata ni kuar. =)
2. Cuba tuk berpura-pura. Kalau tak ske , nmpk kt muke nih aku tak ske. Takyah ckp pon org dah tau. Kekeke!
3. SMS sambil memandu. Camner korang memandu sambil taip msj eyh.?!

Persons I Want To Tag
Sapa2 je la yg rajin nk wat tag nih. Tapi aku tau takde sape yg rajin wat tag. Hahhaha!


5 comments:

faqiha said...

takot drh cm ne nk jd dokte ni..hehe

Wawa_Nadwa said...

faqiha:

sbb tuh la jd kerani cabuk je.
takot darah tak leh jd dokter.
huhuhu!!

cik wanie said...

wawa...

akk malas nak buat TAG,
blh dikecualikan kannnn,
wakakakakaakkakaka

[yAN!e][pUTraJAya] said...

jawab...jangan tak jawab tag tu..hehhehe



eyla said...

hye kak wawa!!wahaha ske tag ek..eyla pown..bley jd kawan..g blog http://www.candyempire-9501.blogspot.com anda di tag..yg uatan saye tau bkn org punye..wahaha jawab ek!!^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998