Friday, December 26, 2008

Senibong

Senibong ni adalah salah satu tempat mkn yg popular kt Johor. Kalau tak silap aku kt situ cukup terkenal dgn makan laut tapi kiteorg buleh makan NASIK LEMAK aje. hehe! Cam lawak je kan. Pas kiteorg gi main boling dorang bwk la gi mkn kat Senibong ni, bapak la punye jauh kan.
Sampai2 je punye la jem gilosss!! Tak sangka buleh rmai cam gini, yela jalan kampung sempit plak tuh. Masing2 muke kepenatan dan kelaparan. Muke den takdok sbb muke cam hampeh je, penat tahap gaban seyh. Hiks!

+Fiza & Zai+
+Ayub & Aie+
+Aie & Ihsan+
+Hasr0l a.k.a Tapau & Faiz+
Geng2 JB mmg kelakor, aku tukang gelak aje. Lagi aku gelak semakin menjadi dorang wat lawak. Adeyhh!! Seyes aku amat rindukan korang sume.
Rindu korang panggil aku Wa! Wa!! Wa! Waa!! =)

10 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alallala..comey nyer AIE...

kekekkek..

opsss....(^_^)

wawa pun comey....



ab geldofg said...

em mnarik

Wawa_Nadwa said...

yanie:

hiks!
maceh.. sib baik puji wawa jgk.
tak jd nk majuk lgik..
ghehehhehe!!

Wawa_Nadwa said...

ab:

maceh!!

senapang said...

err..senibong tu kat daerah mana?

muar ke?

huahuahua geografi aku yg B..ekeke

eyla said...

hye sis wawa...lawa blog..hurm jmput dtg ke http://www.candyempire-9501.blogspot.com

E.L.L.Y.N said...

ada lagi senibong ni ek
akak dah lama x g situ...

E.L.L.Y.N said...

ada lagi senibong ni ek
akak dah lama x g situ...

Wawa_Nadwa said...

senapang:

ntoh le.
den pon tak tau.
hahahhaha!
geografi ku lagik ter0k.

Wawa_Nadwa said...

eyla:

ok.
thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998