Tuesday, December 30, 2008

Selamat Pengantin Baru - Fiza & Epol

Aku sempat menghadirikan diri ke Majlis Perkahwinan Fiza & Epul pada 27hb Disember 08. Aku hampir2 lupe tarikh kenduri dorang nih, dalam pala otak ingat Potluck Kak Red je. HIks!

Dorang ni dah kawan sejak sekolah lagi dari tingkatan 4 klu tak silap aku. Si pengantin perempuan ni satu kelas dgn aku so mesti tau loh sbb ashik berkepit aje. Huhuhu!
Kira JODOH akhirnya mereka disatukan jua. =)
Mase nih la nk jumpe kwn2 sekolah kan, riuh la kejap kt majlis nih. Masing2 udah besau aku je makin kecik. Chewaahh!! Hahhaa."Apesal ko ske buat jari 2 tuh eyh?? Wat la 3 ke 4 ke??
Haku nye ske la nak wat ape p0nn, cb0k je!! Hahhaha. Dushhhhh!!

Mase ni paling haku tak tahan, cameraman smpai 5 org taktau nk tgk yang mane satu. Sbb itu la kamera aku ni satu pon aku tak pandang. HIks!
Sejak 2 menjak ni byk plak aku nengok org kawen, cam teringin plak aku nak... tetttttttttttt!!
hhuhuhuuhuhuh!

15 comments:

lieya shayunk said...

salam kak wawa....
ada tag utk akk....
sila amik d blog lieya keyh...
hihi...
http://lieyalieyani.blogspot.com

Ryan Rayhana said...

apa lagi wawa...tawenla tahun depan hehehe...ade seruan ade jodoh ade rezeki...tahun depan mesti ryan nak tengok wawa tawen hehehehe :D ryan dah cium bau nasi minyak ini....

ryan rayhana said...

*wawa,

ryan dah cium bau nasi minyak ini..
tahun depan wawa tawen amin amin..klo ade jodoh tak kemana,ade rezeki,panjang umor semuanya dari Ilahi...tahun depan ryan nak tengok wawa tawen ..hehehehhe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kim salam kat abang berbaju melayu kunin tu ek dik...

kekkekkee----kegatalan ku sudah menjelma...[gurau2 jer wawa]

hah....asyik pi kenduri kawin owang jer...kamoo bila lagi dik?

Ryan Rayhana said...

wawa,

ryan cium bau nasi minyak ini
Bila lagi wawa nak tawen??
Tahun Depan??
Bila??
*Jangan Lupe jemput2 ke Majlis 2 ye
*Ryan dah Nampak wawa ini hehehehe :D

Anonymous said...

wawa,

ryan cium bau nasi minyak ini
Bila lagi wawa nak tawen??
Tahun Depan??
Bila??
*Jangan Lupe jemput2 ke Majlis 2 ye
*Ryan dah Nampak wawa ini hehehehe :D

ryan rayhana said...

wawa,

ryan cium bau nasi minyak ini
Bila lagi wawa nak tawen??
Tahun Depan??
Bila??
*Jangan Lupe jemput2 ke Majlis 2 ye
*Ryan dah Nampak wawa ini hehehehe :D

Anonymous said...

wawa,

ryan cium bau nasi minyak ini
Bila lagi wawa nak tawen??
Tahun Depan??
Bila??
*Jangan Lupe jemput2 ke Majlis 2 ye
*Ryan dah Nampak wawa ini hehehehe :D

Wawa_Nadwa said...

lieya:

atoiii..
dak lieya, kamu mau kena tubit pipi kah??
hehhee.
nnti wawa buat eyh.
sabooo.
=)

KhaLifah feDi said...

emm slm wat cik wawa:-
wah meriah betul tgk pic2 org kawin nie..
tuan yer bile lagi???
"tinggalkan ape yg meragukanmu,ambillah ape yg meyenangkanmu"
"just be friend be 4 luve"
sekian..

Wawa_Nadwa said...

ryan:

dah bau nasik minyak ke?
owhh..
tuh umah seblah punye tuh.
kekke!
wwawa bln 8 tapi tahun taktau bile.
hehehhehe!

Wawa_Nadwa said...

yanie:

amboiii..
bgtau abg ein kang.
hahahha!

wawa eyh??
NO KOMEN.
jwpn artis.
bleh tak gituh??
hehehhe!

.liyana. | C E R I A | said...

haha.
ape tettt r?
t'ingin ek..
huu..

kawen le..
t jgn lpe jemput taw~

cik wanie said...

wawa,
kwn wawa dah lps,
wawa bila lagik,
hurm...

x kan nak tunggu akk lepas dulu kot,
lalalalalalallala,
larikkkkkkkkkk

Rashid said...

Wawa nak apa tu.. hehe. Wawa, bagi pada ryan dulu. Jangan langkah bendul tau..

pssttt ryan.. gurau jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998