Friday, December 19, 2008

Selamat Pengantin Baru CEERA-CIPUT

Pada 13hb disember 08, blogger tegar Kak Ceera selamat diijabkabul bersama pasangan beliau iaitu Saiful Bahrin (Ciput). Gambo bwh ni ihsan dari Kak Wanie sbb dia je blogger yg hadir pada tarikh tersebut. Kak wanie juga diberi kepercayaan utk make up pada ari nikah tempoh hari. Ini la hasilnye cantik kan. =)


***************************************************

14hb disember 2008 adalah hari persandingan kak ceera. Aku balik KL ni sbb nk gi kenduri kak ceera nih. Huhu! Aku dtg kejap je pastu dah nak balik JB balik sbb2 seperti korang sedia maklum aku kan sedang berkursus. Sib baik sabtu ahad takde kursus bleh la balik KL.Tapi takde la tiap2 ari minggu aku nk balik. Lemakkkk aar tuh kann. Amboiiiii.. Hiks!

Mase aku masuk kt bilik pengantin aku dah nak balik dah mase tuh, pengantin plak blom siap lagi. Yela dah nak blk mesti nk amek gambo same pengantin kan. Mak andam kak ceera tuh cepat2 siapkan kak ceera sbb aku dh d0k t’gu nk amek gambo. Hahhaha!

Tgkk!! Lipstik pon tak pkai lagi aku dah ajak berposing. Hiks!
Haaa.. Skrng dh pkai br pkai lipstik. Terserlah wajah raja sehari nih kan kan. =)

Kak ceera, sorry wawa tak dpt t’gu akk smpai akk sanding. Pengantin lelaki pon wawa tak sempat tgk.
Wawa dh nk gerak JB dah sbb tuh kena balik awal. Sorry eyh!!

Tapi mase aku salam mak pengantin perempuan, mak kak ceera ni beria-ria cium pipi n gomol2 pipi aku. Macam dah lame kenal dan cam rapat je. Terharu jap mase tuh. Hiks!

14 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

selamat pengantin baru CEERA...
bila la turn kak yanie nak wish SELAMAT PENGANTI BARU DIK WAWA....

he he he

(^_^)

Nurmala said...

cantik nya dia..

Y u Z z 9071 said...

ceera cantik sgt kan....

dan wawa comel.....

mak kak ceera nak buat menantu kot..hiks :p

Rashid said...

tAhniah ceera.. (eee yang kena cium pipi tu bila lagi..)

faqiha said...

cntik la pngantin tu

It's me... L@N said...

semoga berkekalan... amin...

Luth Textile said...

lawa kak tuh..
berlipstik baru la seri

Wawa_Nadwa said...

yanie:

Hurm.
Wawa pon taktau bile kak.
hahha!

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

a'ah cantek kan!
=)

Wawa_Nadwa said...

yuzz:

ish akk ni kesitu plak dia.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

rashid:

bile eyh?
taktau nk ckp.
hee!

cik wanie said...

wawa,
ok x akk make upkan si ceera tue,
hurm....

nerves nie,
wakakakakakkakakaka:)

.liyana. | C E R I A | said...

dua2 cantik~
hee
cantik la make up kak ceera tu mse kawin suka tgk oh.

Ceera said...

lambatnye aku komen entry nie.. sori eh yang.. lambat sampai, hahahahaha

pipi ko memang sedap digomol.. pasal tu la, hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998