Wednesday, December 3, 2008

Mata ku cantekk!

Tagged by: Fieza

1) Do you think you're hot?

HOT la sgt!!!!

2) Upload your favourite picture of you?3) Why do you like that picture?
sbb mata aku nmpk b0lat, cam cantek je aku tgk. hiks!

4) When was the last time you ate pizza?
Rasenye bulan 9 sebab nk celebrate best friend Lalan.


5) The last song you listened to?
Mesti la lagu kt page aku nih. Hiks!
Kertas - Kekasih yg tak dianggap.

6) What are doing right now besides this?
Ngh minum milo panas sambil cicah roti manis berinti kaya. hiks!

7) What name would you prefer besides yours?
Takdak kot.

Tag 5 people to this :-
Encik Nasir
Kak Yanti
Dyla
Pak Lah
Lalan

8)Who is Number 1?

B0s aku tuuuuu.. Dia yg isi borang penilaian aku, harap2 markah tinggi tahun nih. Hahhaa!

9)Number 3 is having relationship with?
adik perempuan aku..

10)Say something about number 5?
Dia gelak comel seyh. kiut gilerrrr..

11)How about number 4?
Dia nih sume org kenal. Aku bertambah2 syg kt dia sbb harga minyak turun lagik.

12)Who is number 2?
Teman luahan perasan ketika gembira dan duka. Dah mcm akk aku la nih. =)

*aikk! asal nama dorng yg muncul eyh. layan aje. hohohoho!!

8 comments:

Luth Textile said...

matamu memang bolat pon cit wawa

Shafie said...

tak sangka tag ni sampai cni ek..
hehe...

Rashid said...

What name would you prefer besides yours?

sampai hati wawa.. uhuk uhukkkk!!

*ayu* said...

fuh lega! x kena..

Rashid said...

lariks!!!
takutnya tengok mata tu. dah le darah gemuruh ni.

Wawa_Nadwa said...

luth:

kan wawa dh ckp.
heee!

Wawa_Nadwa said...

shafie:

nape ye en shafie?

Wawa_Nadwa said...

rashid:

kan wawa dh kate jgn tgk lame2.
hehehhe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998