Thursday, December 18, 2008

M0h main b0wling

Sebelum raya tempoh hari aku balik kejap KL sbb nk raye la kan. Sempat layan boling nk release kan tension. Yolah tension beb kena kursus lame2 jauh nuuuu. Mari kita main bolingg!!

Aku mmg minat giler main boling tapi tak terer mane pon. Kalau masuk longkang tu kira biase la kan. Hiks!
Sib baik ade org nk temankan aku g main boling.
Yang bwh ni Mak Uda aku dan yg cun melecun tuh adik sedara guwe Alice namenye.
Dorang kate sape kalah kena belanje makan so aku ni beria-ria takmo belanje semangat main takut kalah kang tak pasal2 kena belanje makan. Dah la gaji lambat lagi kan. He he he!!
Dengan ini dimaklumkan bahawa hari tersebut aku tak kalah so SELAMAT laa. Hiks!


8 comments:

Nurmala said...

akak x tau men bowling la wawa..hehe

megat said...

berapa kali strike ni wawa

Y u Z z 9071 said...

tahniah3x..

next time kite main sesama k..

jiwa kaco said...

tahniah la sebab awak tak kena belanja makan..
bila free leh la joint awak main bowling yek

Luth Textile said...

adoi..
orang lawa bermain boling..
tak jadi la nak maen.. tengok dia je la..

Diana-k said...

jom wawaaa men bowling.....hiksss..kite lawan saper masuk longkang paling banyakk kayy??? ihihihikss...

z@md0tc0m ^^ said...

best main bowling ^^
jgn campak bola tu kat lane org sebelah dah le ^^


p/s: suka main guli ^^

Rashid said...

Dah dapat agak dah.. confirm masuk longkang punya. Tapi takper.. yang penting wawa ada gaya. Menang gaya je.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998