Wednesday, December 31, 2008

Happy New Year 2009!!!

Azam Tahun 2009

+ No more cite psL kawen nih, blom mase nye lagik. Okey! =)
+ Takmo main2 dah, umo dh meningkat so kena lebih serius.
+ Ingin bahagiakan diri sendiri, keluarga dan kawan2.
+ Kena 'kurangkn' sikap boros. Blaja jimat skit. hehe!!
+ Nak settlekan BTN dan exam tuk sah kan jawatan.
+ Tiada lagi drama 'AIRMATA'. hehehe.
+ KumpuL harta tuk mase depan.
+ Keje.. Keje.. Keje!!!!!
+ F.R.I.E.N.D.S.H.I.P +
+ L.O.V.E

**********************************************************
Syukur Alhamdulilah, azam aku tahun 2008 ade yg dah tercapai.
Iaitu keje tetap, akhirnye aku dapat juga keje yg bleh menjamin mase dpn aku.
Berkenaan dgn kumpul harta tu mungkin belum tercapai. Setakat ni aku hanya ade kete je, insyaAllah jika ade rezki nnti mungkin ade umah sendiri plak.
Tahun ini juga takde lagi drama2 sedih, drama jiwang dalam hidup aku. Alhamdulilah sume berjalan dengan lancar dan aku harap tahun ni begitu juga. Amin!
SELAMAT TINGGAL 2008!

26 comments:

cik wanie said...

wawa...

kak wanie ingin mengucapkan "selamat tahun baru 2009" buat wawa...

semoga tahun 2009 akm memberikan kebahagiaan & keceriaan dlm hidup adk:)

luv & kiss,
cik wanie

KhaLifah feDi said...

emm slm ..
nk cilok pantun tadi..xper nie kf ade pantun utk wawa yer..
"buah jambu buah kelapa,takkan cik wawa belum berpunya"

"pecah kaca pecah gelas, kf tak paksa klau taknak balas"

"tinggalkan perkare yg meragukanmu,ambillah sessuatu yg bisa menyenangkanmu"

KhaLifah feDi said...

opss lupe nk wish..
selamat meyambut tahun baru 2009..semoge tercapai ape2 jue yg ade dlm mindamu itu yer cik wawa...
jgn lupe akan kf ( cis x malu)..

jgn pernah serik untuk selalu kunjungi blog kf yer..
"just be friend be 4 luve"
take care smile always..

honeysour's blog said...

ooo wawa lom btn ngan exam lagi ek...
aku tinggal nak kursus induksi umum jer lagi...

Pakcique said...

Wah..dah keluar dah azam...

Untuk tahun 2009 ni. Aku sekadar nak senaraikan. Mungkin perkara-perkara atau peraturan baru yang bakal berkuatkuasa tepat jam 12 malam nanti. Ada sesetengah yang mungkin kau tahu. Ada yang sesetangah yang kau mungkin tak tahu. Mungkin juga kau tahu semua. Atau mungkin ada yang kau tak ambil tahu langsung semuanya.

READ MORE

[yAN!e][pUTraJAya] said...

salam tahun baru 2oo9 wawa....

moga tahun baru memberi kebahagiaan buat kamo dik..

2oo9 wajib kita jumpa oke

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::

nesloais said...

uiks.. no more jiwang.. airmata.. drama swasta.. bla3.. len macam tu..

yg penting 2009 ni byk2 le menabung. ekonomi makin gawat, krisis subprima makin truk.. muehehehe..

faqiha said...

epy new year :)

Nurmala said...

happy new year wawa..

atty's said...

alhamdullillah ye wawa..ade gak azam 2008..tercapai

kojah said...

jommmmmmm link2 =)

MiSS MiMieY said...

semoga matlamat tercapai...

UnGu VioLeT said...

jom exchange link.. i've add this blog already..

Diana-k said...

moga aazam tahun 2009 tercapai jugak wawa!!!!!!!

happy new year!!

Liquid said...

ye, Slamat Tinggal 2008.
n happy new year 2009 ea... =)

ubey said...

selamat tahun baru 2009. wish u succeed in your entire life.

Me, Mrs Taj said...

pic tu canteq!!

Y u Z z 9071 said...

Happy New year..adik wawa manissss..


semangat3x

*ayu* said...

happy new year wawa!!!! :)

★ Nu♥ℜul ★ said...

HVE A NICE DAY ...

Lelaki dan Bunga said...

tak mo kawen2? tak mo cinta2? ish ish ish... aku baru nak masuk downline... MLM ler

salam perkenalan

adi said...

jadi kaya raya lagi kot hehehe..

adenium said...

heppi new year 2009 wawa ..:-)

DrSam said...

salam,

capai azam baru dengan azam yang lebih kuat.

rosmona said...

appy new year..cumilnyer pic new year nih..

Anonymous said...

Yes undoubtedly, in some moments I can say that I jibe consent to with you, but you may be making allowance for other options.
to the article there is even now a without question as you did in the fall delivery of this solicitation www.google.com/ie?as_q=mp3 to ringtone gold 5.23 ?
I noticed the catch-phrase you procure not used. Or you profit by the pitch-dark methods of promotion of the resource. I possess a week and do necheg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998