Tuesday, December 16, 2008

Gaya seorang model SeweL!!~

Ni gambo rasenye dh agak basi tapi aku nk tempek juga buat anda sume. Chewahh! Hahhaa. Kira gambo2 ni pengubat rindu korang kat aku la kan.
Kasut siapahkah paling COMEL??
Kasut ye kawan2 bkn tuan kasut nye. hiks!



Bleh lagik posing kt temb0k nih. Org sume neng0k je.
Buwek malo org kampung je. Haha!!
Kualiti gambo kurang baik.
Ni sume cameraman nyer psl la nih.
(bleh tak slhkan dia. kekke!)


Lokasi: Pasar Besar Siti Khadijah

23 comments:

faqiha said...

wah kb kg ku :)

*ayu* said...

dh hilang rindu skets pasal dh jumpa live!
huhuhuhuhuhuhu....

nesloais said...

tmpt awak berposing sakan tu kekadang org sana panggil Padang Bank.. kawasan situ byk tmpt bas parking.. tmpt tu dekat dgn bangunan kecik Bank Pitis.. kalau x silap la... pastu sekeliling dia byk istana.. Istana Jahar.. Istana Balai Besar.. ada yg dah jd muzium mini.. pastu situ dekat dgn Masjid Muhammadi.. dekat2 situ ada Bazar Buluh Kubu.. x cari kain ker.. tudung ker... miahaha..

z@md0tc0m ^^ said...

haha ^^ tak tahan tengok gambar model-model bersama tiang tuh! ^^
gambar yg 2nd last cun ahh


p/s: dah lama tak pegi terengganu ^^

Mohd Kamal said...

lelong...lelong..2x!! 10 darham je..
memasak, membasuh semua nyer terer!

Wawa_Nadwa said...

faqiha:

owhhh!
kg dia rupenye.
=)

Wawa_Nadwa said...

ayu:

wawa jugak dpt lepas rindu kt akk.
x sangka akk cam wawa.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

tak shopping kain atau tudung pon.
shopping kopok saje.
hahhahha!

Wawa_Nadwa said...

zamd0tc0m:

hahhaha!
model bersama tiang?!
x bleh bla kan kan kan.
=)

Wawa_Nadwa said...

zamd0tc0m:

hahhaha!
model bersama tiang?!
x bleh bla kan kan kan.
=)

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

hahhaha!
amboiiii..
ade SALE eyh.
hehhehehe!

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

hahhaha!
amboiiii..
ade SALE eyh.
hehhehehe!

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

hahhaha!
amboiiii..
ade SALE eyh.
hehhehehe!

honeysour's blog said...

4 4 kurus...hehee...syok nye...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

masing2 pakar posing...

lentokzzzzzzzzzz

Y u Z z 9071 said...

mana gambar kita bersama?

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

kurusss la sgt!!!
hiks!

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

kurusss la sgt!!!
hiks!

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

kurusss la sgt!!!
hiks!

Wawa_Nadwa said...

yanie:

tu serahkn je kt kiteorg kak.
hahha!

Wawa_Nadwa said...

yuzz:

sabo eyh kak.
akn menyusul kemudian.
hee!

BigMouth said...

heheheh...best layan gmbr ko...

Rashid said...

uikss.. berposing di kampung saya ek. Padanler tok ketua kg kata ada 'artis' datang gedik-gedik kat sana.. eeeeeee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998