Wednesday, December 3, 2008

Doakan aku selamat sampai.. =)

bye Pictures, Images and Photos
Aku akan gerak ke JB hari ini sebab ade kursus disana.
Aku dah siap2 kan entry sampai hari jumaat.
Sejak dah tau buat auto publish nih, senang skit keje haku.
takYah nk meng'update' je. Hehe!
So kiranya blog aku akan sentiasa update ye kawan2.
hiks!

Doakan aku selamat sampai ke JB ye.
(^_^)


9 comments:

Nad Eusoff said...

selamat pergi selamat sampai selamat pulang kak...

Sweet Thinker said...

meow. slmt berhepi2 yea.

university said...

monggo mbak... aku doakan semoga lekas sembuh tangganya...lucu euy.....!

Rashid said...

Moga wawa selamat sampai kat JB tu. Jangan lupa saya di sini ekkk. Jangan nakal-nakal tau.. jaga diri lek lok.

auto publish? eee nak belajar la. boleh wawa tlg ajarkan saya..

"anak murid dah boleh ajar cikgu.. hehe"

*ayu* said...

amin..
take care babe!

Wawa_Nadwa said...

nad eusof:

maceh ye dik!
=)

Wawa_Nadwa said...

sweet thinker:
maceh!!

University:
thanks yeah!!

Wawa_Nadwa said...

cikgu rashid:

Maceh ye cikgu.
Alaa..
Nakal ckittt je.
hiks!

owh buleh aje klu cikgu nk blaja.
ape salahnya.
=)

Wawa_Nadwa said...

ayu:

Amin.
Maceh ye kak!
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998