Wednesday, December 17, 2008

Dewan Kuliah Kejuruteraan Eletrik

Haaa.. Kat sini la tempat aku berkursus di Fakulti Kejuruteraan Eletrik dari 4 hb sehingga 24 hb Disember 2008.
Inilah dewan kuliah nye. Masing-masing kusyuk mendengar taklimat. Ngant0k seyh. Hiks!
Kursus ni ade 3 kumpulan iaitu kumpulan profesional (terdiri drpd pensyarah dan pegawai), sokongan I dan sokongan II (haa.. yg ni kira cam aku la, hanyalah staf sokongan biase).



9 comments:

PakciQue said...

Musim hujan. Seronoknya kalau dapat tidur. Lagi-lagi dalam ruang yang berhawa dingin.

Nurmala said...

best x dapat belajar balik??

Nurmala said...

seronok je dapat belajar balik..haish!!! rindu..

university said...

its good for education

z@md0tc0m ^^ said...

bosan tak induksi???


p/s: tak pegi lagi induksi ^^

ku tak sempurna said...

waaaaaaaaaa.... wawa sudah kembali nmpknya :D

megat said...

kursus baik jangan tidur pulak nanti rugi tau...............

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sempat lagi tu ambik gambar....bloggers tegar kata nyer.

he he he

Rashid said...

Wawa.. rindunya bila tengok dewan kuliah tu. terasa ingin belajar semula. jom kita sambung belajar lagi nak tak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998