Thursday, November 13, 2008

Terima Kasih Cinta..

Afgan - Terima Kasih Cinta


Tersadar didalam sepi ku..
setelah jauh melangkah..

Cahaya kasih mu menuntun ku..
kembali dalam dekap tangan mu..

Terima kasih cinta..
untuk segalanya..
kau berikan lagi..
kesempatan itu..
Tak akan terulang lagi..
semua kesalahan ku..
yang pernah menyakiti mu..

Tanpa mu, tiada berarti..
tak mampu lagi berdiri..

Cahaya kasih mu menuntun ku..
kembali dalam dekap tangan mu..

Terima kasih cinta..
untuk segalanya..
kau berikan lagi..
kesempatan itu..
Tak akan terulang lagi..
semua kesalahan ku..
yang pernah menyakiti mu..

Ya ya ya.. Aku suke lirik lagu ini tapi aku kureng suke dengan penyanyi yang menyanyikan lagu ini. Hhohooh! Sbb nampak terlalu mude (cam dak sek) l0h, muke pon cam skema je. Tapi suare dia mmg best. Cam aku ni kalau suke sesebuah lagu tu, aku akan dengar sampai dah naik bosan. Pastu baru carik lagu lain.. Sekarang lagu ape yg best eyh??

12 comments:

Nurmala said...

lagu per ni wawa..
akak ni agak ketinggalan skit..huhu~~

PakciQue said...

Lagu cinta antara kita nyanyian Duta dan Baizura Kahar.. OST Dunia Baru the movie..Layan lentok..

daela said...

ho...ni ker penyanyi nya...ada gak dgr sore nya...mmg best...!!!

* ayu * said...

suara dia mmg best & mncairkan kan?

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

ni lagu baru kak.
afgan penyanyi nye.
skrng lagu ni ngh t0p kt radio.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

pakcikque:

owh yeke.
nnti wawa try carik.
=)

Wawa_Nadwa said...

daela:

yehh!
mmg best.
=)

Wawa_Nadwa said...

ayu:

xde la cair pon kak.
hehehhehe.

lieya shayunk said...

hye...
salam perkenalan...cumel la blog wawa.
nk g ganu ker??
kite org ganu...
hikhikhik....
jom2 tkr2 link...
http://lieyalieyani.blogspot.com

ezo said...

lagu ni memang layan gile

ada dua tiga lagi lagu dia yang besh jugak

tapi lupa dah tajuknya apa

huhu

Wawa_Nadwa said...

lieya:

Salam perkenalan tuk kamu jg.
a'ah nk gi ganuuu ujung bulan nih.
mmbr kawen. =)

Wawa_Nadwa said...

ezo:

layannnn!!
hiks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998