Tuesday, November 11, 2008

Tag workstation la pul0okk..!

Yeah! Ku dapat tag lagi, rasenya sekarang ni musim tag kot.
Kali ni aku di 'tag' oleh Kak Nurmala so tak nak menghampakan org yg tag aku tu so pagi tadi sempat la aku snap 2 keping utk ku tempek kt sini.
Amek gambo pagi2 takde la bersepah sgt tempat aku ni haaa..
Kalau amek petang2 kang korang terkezuttt plak.
Huhuhu!

Syarat-syaratnya adalah seperti berikut:

"snap work station anda. then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda...iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada..tengok contoh yang aku buat nih...begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok...sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya...kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...tolong pass tag aku ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa"

Inilah workstation aku.
Kira okey la ni eyh. =)@LiYaNNuaR
, su, mALa, WawaNadwa

*Aku takmo tag sape2 tapiiii pada sape2 yg masuk blog aku ni teringin nk buat tag ini dialu-alukan. Sila la amek yer. Jgn malu-malu eyh!


8 comments:

daela said...

best nya offc cik wawa....wawa..akk still utang tag ngan wawa...nnt yer..

Wawa_Nadwa said...

daela:

ok kak.
xpe.
tapi jgn lupe buat tau.
=)

Nurmala said...

wawa,
workstation kita lebih kurang jer..

* ayu * said...

erkk...dh terbc.. tapi, x wajib kan....
hiks!

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

owh yeke kak.
hiks!
=)

Wawa_Nadwa said...

ayu:

amboi..
mcm tuh eyh.
mmg x wajib kak.
tapi alang2 dh baca tuh buat la skali.
hehehe!

@LiYaNNuaR said...

salam kenal... kemas ajo meja dia... hikhikhik...

Wawa_Nadwa said...

@liyannuar:

hehe.
sbb br kemas kak.
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998