Monday, November 3, 2008

Tag lagiii.. Larikkkk!

Aiyoooo.. Aku telah di tag oleh Cik Zura ( 0whh!! ko panggil aku tembam yerrr.. dushh dushhh!). Seperti biase la kan aku memang malas nk buat tag tag nih tapi disebabkan aku rase telah diberi amanah tuk buat, aku buat la jgk. Rasenye tag yang ni menarik juga sbb tu aku rajin nk buat tuh. Bagus tak?? huhuhu!

Law & Order

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
Alamakk aiii.. Nk kena amek sekarang ke? Dh la arini aku tak bape cun. hiks!

2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
Tak ado do nk tukau2 ni kat opish aar.

3) Post that picture with NO editing.
0key. siappp!

4) Post these instruction with your picture.
Jap eyhhhh!!

5) Tag 10 people to do this
Aiseyyymennn.. Nak tag org yg aku malas nih. hurmm.. sape eyhh??!
Takmo tag sape2 bulehh dok?
hiks!
Aku nk tag Ezo je lah sbb dia penah tag aku dulu. Wuahaha! Jahat gile kan.
Terlebih dahulu aku mahu mintak maaf kt sape2 yg kena tag ngn aku ni eyhh.. Bkn ape saje nk dera korang. Hohohohoho!!
+Kak Daela+
+Ezo+
+Kak Lin Md Noor+
+Nesloais+
+kak ayu+
+Diana-K+
+Nad Eusoff+
+Kak Nurmala+
+Kak Wanie++
+Honeysour+


Taraaaa!!
Nah!! Ni la hasilnya.. =)

34 comments:

honeysour's blog said...

klako klako tag ni...heheheh...

menarik...

.::c!kzUrA::. said...

udah bt ya, tagnya?hehehe..bagus2!!

honeysour's blog said...

ok siaappp...wawa...

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

hehe!
maceh sbb merajinkn diri buat walaupon ngh bz.
=)

Wawa_Nadwa said...

cik zura:

pandai engko yer zura.
hiks!

SiS-lin said...

owh..wawa..k.lin dh siap dh bt tag wawa tuh....naye je tau muka cam ape tu...lum bedak lg tuh....

Wawa_Nadwa said...

sis-lin:

yey!
malas2 pon buat jgk.
huhuhuhu!
thanks.
=)

* ayu * said...

oh kejam! kejam!!!
akak buat esok sbb esok masuk ofis.. nw kat rumah demam lak tuh..
NO!!!!!!!!!

Wawa_Nadwa said...

*ayu*:

hahaha!
sabo ye kak sabo..
aduhaiii..
shian nyer demam eyh..
lagi bertambah2 demam la akk..
hiks!
=)

ku tak sempurna said...

u look blue

:D

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

ijo lah!
hiks!
=)

admirer said...

aduhhh...jatuh cinta lagi..lagi lagi ku jatuh cinta..

Wawa_Nadwa said...

admirer:

sape kamu eyh?
sila tunjukkn diri mu yg sebenar.
=)

sepet a.k.a zack_u said...

oh..ini wawa yg jumpe ceera few days ago kan kan..hehehe!!
cantek lo kmoo..

Wawa_Nadwa said...

sepet a.k.a zack_u:

yer sy.
tapi akk kamu kate sy tembam loh.
hiks!
(^_*)

z@md0tc0m ^^ said...

cantik pelita hijau tuh..opis selalu blackout ke? hehehe.. ^^



p/s: dulu rajin makan nasi kandar pelita ^^

Wawa_Nadwa said...

zamdotc0m:

aiseeeyyy..
nmpk la pul0k pelita kt blkang nuu.
hahaha!
biase aar kate musim raye kan, td la br terhegeh2 simpan blk.
hiks!
=)

cik wanie said...

wawa sayang...

nanti akk buat tag mu itew yer,
sbb skg nie akk tgh x der mood sgt2 nie,
blh kan sayang:*

Nurmala said...

wawa,
nnt akak awak nyer tag ye yang..muahhXX

ezo said...

aiyak...

sesi balas dendam ek?
hahaha..

layan~

Mohd Kamal said...

dapat tag mcm ni gak..
tpi x leh buat lagi. keadaan x mngizinkan..

Rashid said...

Salam wawa,
Gadis nakal berbaju kurung biru muda, bunga-bunga hijau pula tu.. walaupun nakal ayu rupanya. hiks!!

senyummmm senyummmm dah dah, dah snap dahhhh!! hehe

seyn said...

ai si ayu..hehe

Wawa_Nadwa said...

cik wanie:

ok my laling..
x kisah la mau buat bile.
janji buat eyh.
=)

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

okey kak.
buat jgn tak buat tau.
muahxx!

Wawa_Nadwa said...

ezo:

sendirik mau ingat l0h.
baekk punyeeeee..
hehe!
=)

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

keadaan tidak mengizinkan.
xpe mungkin lain kali bleh kan.
=)

Wawa_Nadwa said...

cikgu rashid:

aduiii..
ayat cikgu berbunga-bunga.
menambahkan kembang idong si wawa je.
hoho!

peace!
(^_*)

Wawa_Nadwa said...

seyn:

aiiii...
(^_^)

Diana-k said...

wawa!! sudah siapppp!!!
amboii....kat opis takder keje yer..sempat jawab tag...khihkhihkhihkhih

Wawa_Nadwa said...

diana-k:

ehek.
biase loh.
macehhhh laaaa yeeeee..
=)

turtlebeach said...

eyh,u mmg ske pose belah kanan ker?

Wawa_Nadwa said...

turtlebeach:

a'ah lah.
br i perasan.
hiks!

yolah kan amek gambo sendiri.
so guna tgn kanan kan.
sume gambo pose blah kanan je lah.
huhuhu!
=)

Sitinurgagah said...

mak aih!! comel nya!!

comel nya pelita hijau atas tuh/

wahahahahahaa

(gelak smbil korek idong) :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998