Saturday, November 15, 2008

Special Screening : Quantum of Solace

Aku dapat 2 tiket cite 'Quantum of Solace' hari ini. Tiket ni pon bos abah aku yg kasi, yela abah ngan mama kan keje so baikk kasi je kat aku kan. Mula-mula aku taktau nak pegi dengan sape sebab lalan keje. Tapi kan dak tu sanggup amek cuti sbb takut aku gi ngn org lain. Hehheehe! Relax la yang.. =)

Tapi kan kan.. Awat awai sangat, start kol 11 plak tuh. Ish!Nama bos abah tu Dr. Ong. Maceh ye Dr. Ong!

Ong kedek kedek.. 0pss!
Hiks!



14 comments:

z@md0tc0m ^^ said...

bestnya dapat tiket free ^^
ermm Dr. Ong..tak de lagi ke tiket? nak tengok juak James Bond ^^


p/s: 007 filem kegemaran nih! ^^

PakciQue said...

Orang dah bg tiket free...lagi mau 'kutuk'2 ka..?nnt dia sumpah jadi kodok..baru tau..

Diana-k said...

jeleessssnyerrr..nakk itooottt..!

* ayu * said...

bestnya dh layan quantum...
akak x sempat layan lagik nih...

Mohd Kamal said...

wahh besh nye bos ayah die..
dh berzaman x dpt tiket wayang free

Nad Eusoff said...

buleh pulak dia ong kedek kedek kan org tuh..wakakak

nyway citer nih best gak..dah tgk..ske heroin dia si dak ukraine tuh

Rashid said...

Dah le orang dah bagi tiket tu.. sempat lagi dia usik 'ong kedek kedek' hehe.. wawa wawa.hiks!!

Wawa_Nadwa said...

zamd0tc0m:

dr ong ade 2 tiket je.
sorry eyh.
hee!

Wawa_Nadwa said...

pakcikque:

hahahhahah!
skeatik aku lahhhh!
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

diana-k:

j0m j0m!
aloh.
lmbt aar.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

ayu:

cite tu kureng la kak.
x best.
hee!

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

b0s abah mmg sporting.
(^_^)

Wawa_Nadwa said...

nad eusoff:

hehe
saje je gurau2 manje.

best eyh.
tak lah.
=)

Wawa_Nadwa said...

rashid:

ihihihiih!!
gurau2 je cikgu.
jgn aar marah.
heee!
(*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998