Thursday, November 20, 2008

Sape yg berani TAG aku lagik..

Haa.. Kat atas ni adalah orang suruhan aku atau pon lebih tepat lagi BOdyguard aku.
ehhehhehee!
Wahh! Sejak 2 menjak ni dh pkai bodyguard ko.
Korang jgn main2 dgn dia, nnti kena 'panahan arjuna' dia mesti korang tergile2 dan terbayang2 wajah bodyguard aku ni br tau.
Mari-mari sape berani??
Korang jgn terase yer, saje gurau2 manje. hiks!

Cik adik manis telah meng'tag haku.
CIk ape kenamanya lupa plak. aiseyy! Haa.. Cik Lieya adalah gerangannya..

Time Kaseh la bebanyak yer cyg!
Ada jugak nak update tuk hari ni, t'tbe mo0d rajin pul0kkk.

Three Things That Scare Me:
1. ALLAH
2. DARAH. Aku amat tak0t dgn mende nih. huiiii seramm je.
3. JIN. Jin bertopengkan manusia.

Three People Who Make Me Laugh:
1. LAlan (dia sentiasa buat aku hepi)
2. Adik-adik aku (gelagat d0rang bleh buat aku pecah perut, terutama adik yg ala2 N0h tuh. Dia ske buat lawak bodo. Haha!)
3. Kawan-kawan. (kt 0pis ni ade sorng, kazira itu la namanya. Walaupon dia ckp je bg aku dh kelakar, muke cam tak bersalah je. Hohoho!)

Three Things I love:
1. KELUARGA
2. AKU
3. LALAN

Three Things I Hate:
1. 0rg ludah merata2.. haiikktuuuiihhhh.. eeiii geliii.. Pengotor!!!!!!
2. Perli2 aku. Wehhh takyah aar perli2 ckp je trus terang. Wlpon akhirnye aku sndri akan terasa.
3. Org yg tak pandai menghargai. Terasa aku ngn org cam gini.. =(
4. Korek id0ng. Yelah nk korek pon c0ver2 la br0. Eyh nape br0 ekk. Haha!
5. Cakap tersembur2 air liur. Alahaii.. Byk nye air liur engkoo..
6. Haa.. yg ni lagi satuu. Org ngah sembahyang ko dok bersembang kat belakang kuat gile. Aku tak khusyuk aar. Dah bape kali ulang pon aku tak tau laaaa.. Nak je haku sound. Diammm bleh d0k??!!!
(sorry yg ni terlebih pul0kkkk.. 0psss!! terlebih sudaa.)

Three Things I Don't Understand:
1. kenapa lah ada org dengki sgt kat aku nih..
2. kenapa ada org2 yg tak reti nak senyumm.. Senyum tu kan sedekah. Alahaii!
3. nape laki ni tak pandai memujuk, ni tak wat dekk je. Aku nak maj0k ni weyh. Pujuk la cepat. Hahhaa!

Three Things I'm Doing Right Now:

1. Tgh bt0l2 kan tudung.
2. Belek2 muke kt cermin. Mane tau ade najis plak kan. haha!
3. Tgh pikior nk jwb tag inh.

Three Things I Want To Do Before I Die:
1. tambahkan ilmu dunia dan akhirat
2. balas jasa keluarga
3. nak ada keluarga sendiri

Three things I can do:

1. Memasak. (Masak air, masak nasik, goreng telo mata kobau, ape lagik eyh?? hahaha)
2. Menyanyi. (Kenangan manis kau dan aku.. lalallallalalla!!~~~ hiks!)
3. Snap gambo sendiri gune hp,takyah susah2 soh org. KEkekke!

Three Ways To Describe My Personality:
1. Suke ketawa (hahaha.. hehehe.. huhuhu.. hohohoh!)
2. Jalan lajuu..
3. Peramah dan pemalu.. uikss! camne tuh eyh. (*_*)

Three Things I Can't Do:

1. Berenang
2. Memujuk
3. Menarii.. bur0k t0l ghupenye!!

Three Person I want to Tag:-
1. Jebateja (haaa.. nak sgt kan.. amek ko!! hiks!)
2. Orcie (teman baru.. =) )
3. Megat Rashid (cb0k d0k tanye tag ape kan.. Nahhh!!)


15 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ha ha ha....
dak wawa dah marah....
ramai sangat dok TAG dier....

kekkeekke...

sib baik nama akak tak tersenarai kat sini

(^_^)

honeysour's blog said...

aku nak gak wa..hikhikhik

Munirah Abd said...

wooo wawa dah pasang bodyguard..
siap ada senapang...woooooo..hehehe

Wawa_Nadwa said...

yanie putrajaya:

hahahhaha!
ishhhhhhhh!
mane de marah aiiii..
skeeee..
sukeeee sgt.
hehhe!

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

amekkk!
amekk eyhh.
jgn segan2.
hiks!

p/s: ala amek je cam x biase plak.
=)

makcik rokiah said...

nak pinjam bodyguard tu 2 malam boley??

naper malam ek??..lalalalallaa...

Wawa_Nadwa said...

munirah abd:

heee!
sape berani dkt meh la.
mai la.
=)

Wawa_Nadwa said...
This comment has been removed by the author.
Wawa_Nadwa said...

makcik rokiah:

bleh2 silakan.
malam??
nape malam eyh??
siang xmo kah??
hehhee!

Rashid said...

bodyguard? eeee takutttt.siap ngan senapang lagi tu.

"nape laki ni tak pandai memujuk, ni tak wat dekk je".. memang itulah laki yg 'macho'.. yake? hehe

p/s- pssstttt wawa, cuba snap gambar wawa tgh majok..nak tgk!!

Wawa_Nadwa said...

rashid:

macho??
ish tak lah.
klu laki yg pandai memujuk tu la macho.
hehehhe!

p/s: muke bur0k klu maj0k. hiks! =)

ku tak sempurna said...

aku pun memang anti ngan org yg suka ludah merata2 ni.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... rasa nak sembur jek ngan api dr mulut aku ni... ala2 dragon gitu... hikhikhik

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

haaa.
TAU TAKPE.
tak skeeeeee!!

Nad Eusoff said...

abeh ar kak cantik da marah...
marah pown maseh cantik hape..
hikhik

~ochie~ (^_^)v said...

salam.. aik.. takkan marah dah wawa.. eiii x bek .. tau marah... nanti lekas tua.. hak hak hak... :)
oo balas dendam kat kaci erk... hehe
ndak per.. wawa syg ochi tu kankikiki... hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998