Wednesday, November 5, 2008

Samakah??



Kalau korang perasan lah kan, ke dua2 gambo diatas tuh kan ade 3 celebriti yang same iaitu :
  • Beyonce Knowles
  • Siti Nurhaliza
  • Raquel Welch
Setelah ku telek2 ku belek2, taktau la tang mano tuh yg samo. Hiks!




23 comments:

SiS-lin said...

eh sama eh???ye ke??la sama eh???keh3..wawa mmg cnti la..lain dr yg lain...cute!

Wawa_Nadwa said...

alahaiii..
xyah aar ckp cam tuh kak..
maluu aaarrr!
hiks!
(*_*)

p/s: tang mana yg sama tu eyh??

z@md0tc0m ^^ said...

muka awak ade sket2 iras siti nurhaliza ^^
tapi mata awak lagi cantek dr siti ^^



p/s: tak suka talam dua muka ^^

[yAN!e][pUTraJAya] said...

uish...citi nolijah arr...

muehehhehe....

ada kot...tang PP gebu mu itu

hahahhaha

Wawa_Nadwa said...

zamdotc0m:

ish.
jgn aar ckp camtuh.
kang tokti saman ko kang br tau.
haha!
=)

Wawa_Nadwa said...

kak yanie:

haaa..
muke cam tokti yg ku tak caye tuh.
tang pp??
yolah kot.
wawa tau la pp wawa tembam.
hiks!
=)

ku tak sempurna said...

mggu lepas aku cuba buat gak... ada ke dia kater muka aku serupa ngan mawi.... uweeeeekkkkkkk...

daela said...

yang pasti...wawa cun dr dorang...hiks...

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

ihihiihhih.
samo ngn mawi tang mano tuh?
habaq mai lah?
=)

Wawa_Nadwa said...

daela:

adoii..
rase mau sorok bwh meja dh ni kak.
(*_*)

* ayu * said...

kalau akak, akak x telek dah..
bukan kita yg decide what....
system yg cakap kaaaann....
:P

Wawa_Nadwa said...

*ayu*:

hehe.
iyer.
wawa belek tang mano yg same.
dagu kah?
mata kah?
id0ng kah?

=)

megat said...

muka sama tak apa jangan perangai sama dahlah

Nurmala said...

kalau akak buat benda nih, mesti rupa ntah jepun mana ntah..benci tau!!!

~::kAziRa::~ said...

wa..aku penah buat gak dlu mende ni..
ade ke p ramlee yg kuar..
x ke berdekah2 aku gelak..

Wawa_Nadwa said...

megat:

ya betoiiiii..
=)

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

muke akk kan ala-ala jepun gituh.
putih melepak.
so kuar la gambo minah jepun.
(^_^)

Wawa_Nadwa said...

kazira:

hahahhaa!
klakar la ko zira.
tapi aku ade gak 2 3 gambo kuar gambo jantan mane ntah.
adeeehhhh!
x sesuweii taw!

Rashid said...

Salam wawa,

hmmmm saya tak suka bandingkan wawa dengan orang lain. Wawa tetap wawa. Ada gaya dan senyuman tersendiri...

Wawa, kelembutan dan kenakalan ada pada wawa. kan kan kannn.

Cuba tengok mata wawa tuuuu.. eeeeeeee takut.

ezo said...

tang posing tu yang sama kot..

gaya senyum pun lebih kurang..

comel je.. :D

Wawa_Nadwa said...

cikgu rashid:

yeahhh!!
u rite cikgu.
wawa tetap wawa.
ske nyerrr ayat tuh.
macehh.
=)

jelingan ni mahal tau cikgu.
jgn main2..
huhu!

Wawa_Nadwa said...

ezo:

erk.
posing je kot same.
hihi!
=)

Sitinurgagah said...

best gila kene ngorat! wahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998