Tuesday, November 11, 2008

Pening weyh nk jawab tag nihh..

Aku tak pasti tag ni yg keberapa, aku di tag oleh Cik Ara, Cik Zura dan PakcikQue.
Aku keliru sikit tag yang ini tapi lantak lah janji aku buat.
Pening weh nk jawab tag nih.
huk3!

1. The person who last tag u is

+PakcikQue+

2. 5 Impression of him/her
+comel, cantik, kiut, ayu, baik+
+baik, pemalu, ayu, rajin, tinggi gilezz+
+tak bape kenal l0h.. haha.. no komen+

3. Your Relation with him/her
+kawan blogger+

4. The most memorable things she/he had done for you
hurm. Tak ado kot..

5. The most memorable things she/he had say to you..
Tak ado jugak


6. If she/he become your lover, you will
erk. Gilo ko?? Ingat aku lesbi ke? haha..
Owh tidak mungkin, dia sudah bertunang.

7. If she/he become your lover, thing she had to improve will be...
ni yg aku malas buat tag ni, soalan pe nih..

8. If she/he become your enemies, you will

Hurm.. tak terpikir lagi nk wat ape.. Waahahha (gelak org jahat).. Harap2 la tak kan. =)

9. If she/he become your enemies, maybe because of
sbb aku ni cute kot.. dorang jeless.. hahaha!


10. The most desired thing you want to do for him/her now is:
takde pape.

11. Your overall impression of him/her is:
dorang ni seorang blogger tegar

12. How you think people around you will feel about you?:
ntah aahh!

13. The characters you love of yourself are:
suke jaga hati org
(tp hati sendiri takde sape nk jaga)


14. On the contrary, the characters you hate yourself are:
suke menjawab.. haha!

15. The most ideal person you want to be is:
Jadi diri sendirikkk

16. For people that care and like you, say something to them:
Owhh.. terharu nye.. Cepat2 la masuk meminang yer. haha! eeiii getikk.

17. Pass this quiz to 10 persons that you wished to know how they feel about you :
  • Cik zura
  • Cik Zira
  • Kak Ayu
  • Kak Daela
  • Diana-k
  • Cikgu Rashid
  • Mohd Kamal
  • Ezo
  • Kak Fieza
  • Honeysour
18. Who is no.6 having relationship with?
kawan blogger (Selamat pagi Cikguuuuu)

19. Is no.9 a male or female:
Female

20. What is no.2 studying about?
Zira ko blaja lagi ke?? Dia blaja memasak kot.. hehe!

21. When was the last time you had a chat with no.3?
Dalam blog je.

22. What kind of music band does no.8 like?
Ezo, ko ske ape eyh.. hiks!

23. Does no.1 have any siblings?
Bape erkk.. Aku lupe la zura.. Hurmm.. 6 org kot.

24. Will you woo no.3?
Isk.. tidakk..

25. How about no.7?
Aku tak bape kenal pon. Agaknye laki org. Hahha!

26. Is no.4 single?
Dia dah berlaki aarr.

27. What is the surname of no.5?
ntah lah.

28. What’s the hobby of no.4?
Kak daela, ape hobi akk ekk??

29. Does no.5 and 9 get along well?
haha! gilo ko..

30. Where is no.2 studying at?
dia dah keje lah.

31. Talk something casually about no.1:
suke ketawa

32. Have you tried developing feelings for no.8?
tak kot. =)

33. Where does no.9 live at?
Aduhaiii.. lupa lah.. seyesss!!

34. What colour does no.4 like?
merah kot. memandai2 aku je. haha..

35. Are no.5 and 1 best friend?
dorang tak kenal kot.

40. Does no. 1 have any pet?
Zura ade tak?? Ayam la kot.. hehe!

41. Is no.7 the sexiest person inthe world?
eeiii. tidak.. tidakkk!

42. What is no. 10 doing now?
Ngah keje la tuh.. T'gu nak blk sbb dah nak kol 5. Huhu!


Hyeepppppp!! Biase korang ni yerr!!
Dera anak pokcik wat tag eyh. Nak kena babap nehh!!

Kekekekkeke! Haa haa tak tau kan aboh aku dah marah. =)


18 comments:

PakciQue said...

Lor..buat tag pon ngadu kat parent ke..?

honeysour's blog said...

wawa...aku selalu balik kul 7 lorr...

kejer banyak maa...

adeiii..

tapi aku enjoy ngan keje ni...

Pujangga Asmara said...

masyaallah...panjangnya tag nie...

Mohd Kamal said...

tudia panjang nye.. akan dijawab dlm tempoh 48 jam.

* ayu * said...

alamak! kena jugak...
will u woo me wawa??
muahahahaahahhahahahahaha!!!!!!!!!!!


:P

nnt akak buat ek...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha...sedih tul ler...
semanjang kene tag...
nangis daaa ni...
hawat skit sgt soklan nye...
kuikuikui

daela said...

cik kak wawa....akk...dah kena tag ni smlm....hiks...x mo buat dah...!!!

[S]itie [B]Um [B]Um said...

hoho!! abah die marah..

ezo said...

huhu

ampun pakcik ~ saya tak terlibat sama sekali

hehehe

aduh ~ kena tag jugak yer
makaseh buk

nanti gue siapkan

(:

Wawa_Nadwa said...

pakcikQue:

biarlah.
ko ssh ke??

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

owhh blk k0l 7 eyh.
ingatkn blk k0l 5.
yelakan g0v sume blk same.
=)

Wawa_Nadwa said...

pujangga asmara:

tu la psl aku mls buat tag.
pjg2 weyh.
huhuhu!

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

hahahha!
tau xpe.
malas aar nk utang2.

Wawa_Nadwa said...

ayu:

ohohohooh!
silakan buat eyh.
maceh!
=)

Wawa_Nadwa said...

fieza:

wawa pon sedih jugak kak.
buat tag ni sambil mengesat airmata sbb kena jwb tag.
hahahhah!

Wawa_Nadwa said...

daela:

xpe xmo buat pon xpe.
wawa tak kisah.

siti bum bum:

hiks!
itu la psl.

ezo:

owhh!
xmo ngaku eyh.
heheheh!

Rashid said...

salam wawa,
yake kita sekadar kawan blogger jer.. tak lebih dari itu?.. hehe (gurau jer)..hiks!!!!!

p/s - selamat pagi wawa.. jangan nakal-nakal tau!

Wawa_Nadwa said...

cikgu rashid:

0psss!
isshhhhh..
diam2 la cikgu jgn kec0h2.
hahhahah!
(^_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998