Thursday, November 27, 2008

Muke mintak penampau!!

Terlebih dahulu saya Cik Wawa ingin memohon maaf kepada Cik anis kerna lambat buat tag kamu kerana takde sape yg sudi nk amekkan gambo ku.
Hee. Bleh terima tak alasan nih? =)
Sebelum Cik Anis tuh sekeh aku, baik aku buat tag nih. (*_^)

  • Snap 4 pic yg berlainan
  • Jadikan dalam bentuk collage
  • Pastikan pic kamu di snap oleh org lain (jgn snap sendiri)

23 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

akak pun kena wat tag nih..nanti tgk dalam entry akak k....hehehe dok tgh edit gambar lagi....


BaNy n IeN@z said...

SGT CNTIK........
=D

Diana said...

tomeinye>.<

Wawa_Nadwa said...

yanie:

hee.
sapo la kite kak.
dh lame kena ni baru terhegeh2 nk buat.
=)

Wawa_Nadwa said...

bany n lynaz:

maceh!
(*_*)

Wawa_Nadwa said...

diana:

erk!
=)

ellyn said...

comel la

Nurmala said...

hehe...
tak rasa cam nak tampar pontapi rasa cam nak cubit pipi tembam tu

sop said...

suka tengok gambar orang pelbagai aksi...uniknya

Wawa_Nadwa said...

ellyn:

adeh!
rs mau sorok je bwh meja.
(*_*)

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

tembam eyh kak.
adoii.
nk diet aah.
buleh?
=)

Wawa_Nadwa said...

sop:

unik??
unik la sgt.
(^_*)

Wawa_Nadwa said...

sop:

unik??
unik la sgt.
(^_*)

Wawa_Nadwa said...

sop:

unik??
unik la sgt.
(^_*)

AadlynnaA said...

muke mintk pnampau sunguh comel
;)
rase nk bg bnyk kali je pnampau 2..
kekeke..

Wawa_Nadwa said...

AsdlynnaA:

hahahaha!
kasi la byk2 pon takpe.
ku terima aje.
he he.

miss galaxy said...

cik anis x jadi sekeh
baru nak angkat tgn nie
tiba2 tgk blog wawa sejuk ati nie

nnti kan sesuatu di rumah anda
wawa dah bg alamat kat cik anis ker
kalo lom sila beri k dear

Mohd Kamal said...

x sampai ati nk tampor..
tetiba je dupdap.2x ati ni nengok gambo dier..

Diana said...

=o lagi skali nak lari laju2 kat sini smpi jatuh xD
btw anda telah ditag alamak o.O"

Wawa_Nadwa said...

diana:

aiyaaaaaa...
tag kaa?

nnti wawa buat eyh.
t'guuuu!!

*ayu* said...

alahai.. x sampai hati nak tampau... sbb comey!
hiksd!

Diana-k said...

uiii tembammmM!! seeppp skett!!
ahahhaha

Anonymous said...

Hi wawa...
mmg mata awk cantik...
kalo dpt tgk live depan mata lagi tertawan... hikhik
bleh kita jumpa n ngeteh bersama? hikhik...call me abg rocky 019-2617421.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998