Tuesday, November 18, 2008

Minyak turun lagi kali ke-5

Mari-mari kite menari ramai-ramai.
Ewahhhh!!

Kerajaan mengambil keputusan untuk mengurangkan harga runcit petrol dan diesel sebanyak 15 sen seliter berkuat kuasa mulai hari ini.

************************************
Pagi ni gi isi minyak tersenyum lebar aku, senyum sampai ke telinga.






9 comments:

honeysour's blog said...

ewah ewah..joget ko pagi ni ek...

hahahhaha..

aku pun pagi tadi isi minyak dgn ati yg riang gumbira....

~lalalallalala

miss galaxy said...

senyum lebar la kite pas nie kan wawa
minyak dah turun leh jln2 merata m'sia tnp pk harga minyak..hehe

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

haha!
mari kita berjuget meh.
hiks!

=)

Wawa_Nadwa said...

miss galaxy:

yeah!
buleh la kite round KL pasni eyh.
ehhehhe!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

adoiyai...

semlm akak baru isi kancil penuh RM40


huhuhuhu

rasa kerugian lak....

kekkekeke

nakamichi said...

ai....sweetie gurlz.....

Wawa_Nadwa said...

yanie putrajaya:

hehhehe!
sabau je la kak.
=)

* ayu * said...

yay!
nak join joget ah!

Wawa_Nadwa said...

ayu:

mari2!!
(*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998