Tuesday, November 4, 2008

Jiwa Kacau (*_*)

Hari ni aku Jiwa Kacau.
Taktau aar nape mo0d aku cam sensitif, sedey & suram je.
Asal erk??
Mesti korang ingat aku PMS kan.
Owh tidak! Aku baru melepasi PMS ituw.

Aku cube ketawa berdekah2 padahal takde mende pon yg klako.
Kawan aku buat lawak bodo pon aku tetap ketawa.
Kang tak ketawa kang kecik hati plak.

Bile aku jadi cam gini satu je ubat dier.
Nak tau tak ape ubat nye??
Menangis.
Aku akan menangis sepuas-puasnya.
Pastu baru la lega.
=)Aku ingat lagi orang tua2 penah cakap.
Kalau ketawa tu jgn seronok sangat.
Kang mesti nangis.
Aku tak caya sangat, macam ape yg dorang ckp tuh tak logik.
Tapi mende ni selalu jadi kat aku.
betoii ke erkk?



40 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
kak rose percaya ngan pepatah orang tua-tua sebab menda tu memang selalu terjadi kat kak rose

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

wawa sama cam akak ler..
akk pernah rasa cm ni..
mmg akk akan nangis bile kene cm ni..
tp lepas tu legaaaa nooo....

Nurmala said...

Mmg betul org tua2 cakap cam tu.. pernah gak jadi kat akak.. x tau la mmg betul atau kebetulan..

p/s: akak pun pernah ada entry pic airmata ni kan??

Wawa_Nadwa said...

crazy beautiful88:

hmm..
yela kak.
salu kena kt wawa.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

fieza:

tapi kan kak oii.
bile pas nangis tuh pikir blk tau nape la aku nangis smpai bengkak2 mata.
padahal xde pape.
hehe!

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

hm.
kdng2 ape yg org tua2 ckp ni btoi kan kan..
kite je degil..

owh yeke kak.
tak perasan lah..
hee!
=)

ku tak sempurna said...

memang cenggeng... ihihihihi

sib baik aku ni super woman... malas nak layan airmata... :P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

aku ni RATU airmata weyh.
hahhaha!
nk buat camno aku ni kan berhati lembut.
lembut la sgt.
=)

//J.i.J.i.E// said...

alorlorr..nape ni akakkuh? namo cedey2..namo nanges2..huuuu

honeysour's blog said...

wa...naper ni wa...

huhu..

jgnla sedih2...

Mohd Kamal said...

jerit sekuat hati, lepas tu mesti ok nyer. jgn di layan sgt jiwa kacau ni. bole kena heart attack n darah tinggi

Razaisyam said...

dipresi kot

:D

seyn said...

jiwa kacau bilah??senang je..nak ubat nye sng je..g la ke tempat takde org..cam kete ke,jerit kuat2..xpun nak mudah,amik sejadah semayang je..

seyn said...

haha...betol la..ketawa kuat sgt leh nangis..tp nangis sbb happy kot..normal la..

sAfFiYaHnAjLah said...

perempuan dan air mata
ibarat pantai dan ombak..
ibarat bulan dgn sinarnya
ibarat matahari dgn cahayanya
=)

Rashid said...

salam wawa,

kenapa sedih ni? Kan selalunya wawa ni ceria je. Ni tentu ada sebabnya. Cuba bagitau pada abang...

Wawa, senyum tawa & tangis selalu bersama kita. Tanpanya maka tiadalah seri indahnya. Ibarat kanvas yang kosong coraknya. Tanpa warna. Tanpa lakaran..

Nad Eusoff said...

kadang2 macam ni ar sis..hidup ada pasang surut..
kadangkala kita hepi je,
n bila sedih, kita mula la kaitkn benda tu dgn benda ni..
sebenarnye ni lumrah hidup..

sekali sekala kita bersedih pulok la kan..

kang ketawa je kang, org kata masuk air lak...
hikhik ampun...guro2

ezo said...

yer..

xleh nak ketawa terlebih sudah sebab takut nanti sedih tak sudah2..
erk?

senang kata..apapun yang kita rasa, kita kena lah kawal diri supaya tak terbuai dek perasaan..

stay cool ye wawa..

p/s : ada satu malam tu, awek ezo pun tetibe jiwa kaco gak..
pagi esoknya die ok dah..lega den..
hehe

Nad Eusoff said...

tag tuan hamba telah patik jawab..hiks

Wawa_Nadwa said...

jijie:

maceh ye jijie.
t'tbe mate ni cm berair je.
adakah sakit mata??
=)

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

ntah la.
xtau nk ckp sbb ape.
nk kate xde sbb cam tipula plak kan.
(*_*)

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

wawa tak reti jerit aar.
camne erk.?!
hahaha!
=)

Wawa_Nadwa said...

razaisyam:

mungkin juga.
=)

Wawa_Nadwa said...

seyn:

wawa tak reti jerit aar.
cm tak kuar je sore.
mulut je buka lebih.
hiks!

klu tak bleh semayang?
dh bleh sudah tentu itu perkara pertama yg akn sy lakukan dlu.
=)

Wawa_Nadwa said...

saffiyahnajlah:

ya ya
wanita dan airmata tidak dpt dipisahkan.
(^_*)

Wawa_Nadwa said...

cikgu rashid:

wawa tak tau la.
ade masalah yg tak dpt diluahkan dgn kata-kata.
wawa tak reti tuk berkongsi masalah dgn org.
kadakala kite perlukan masa dan ruang tuk kita sndri.

mmg wawa seorang yg hepi tapi hati wanita ni tetap akn tersentuh jika ade insan yg merobeknye.
cehhhh!
gile tol ayat aku.
bile luahkn kt CIKGU ni la hasilnye.
kekkekekke!
kelakar plak.
(^_^)

Wawa_Nadwa said...

nad eusoff:

hee!
tu la psl kang ketawa je org kate masuk air plak.

ape2 pun maceh ye dik.
=)

Wawa_Nadwa said...

ezo:

biase la tuh ezo.
perempuan mmg cam gitu.
blaja je la dr skrng.
huhu!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kenaper ni dik?

masalah dengan Lan ker?


tak mo sedeh2 k...

Wawa_Nadwa said...

hm.
no komen.
hiks!

maceh ye kak.
muahx!
(^_*)

Y u Z z 9071 said...

ala...

sapa yang buat adik wawa kita sedih sedih ni....

meh meh pujuk...haa senyum kan dah comel semula...;)

Wawa_Nadwa said...

yuzz:

heee.
thanks akk.

=)

++wanFaDhilaH++ said...

wawa,,

kalo wan pun wan akan menangis..lepas menangis mcm hilang bebanan yg di tanggung..

Wawa_Nadwa said...

wanfadhilah:

hmm..
btol..
bile dh lega baru dpt pikiran ni tenang je.
lega sgt2..
=)

~::kAziRa::~ said...

ye btul org tua2 cakap..
aku slalu gelak kuat, nanges pon kuat..
tp skang dah kurang nanges, gelak je bertambah pulak..(^_^) <----x dpt elak..
kalo klaka mesti la kene gelak kan..hahahahahahahaha..

z@md0tc0m ^^ said...

penah jugak alami benda camni..tiba-tiba je hati rasa sayu, sebak, sedih..
biasanya ajak member kuar makan2 tak pon tido je..pastu esoknya dah ok balik ^^


p/s: penah nangis sebab tak puas hati ngan orang ^^

Wawa_Nadwa said...

kazira:

ya aku kuat gelak.
nangis pon kuat gak.
hahaha!
=)

Wawa_Nadwa said...

zamd0tc0m:

cam wawa dh puas nangis pastu td0.
bgun je fuhhh legaa seyh.

psl x puas ati ngn org tuh dh byk kali dh nangis.
huhu!

* ayu * said...

alamak.. kenapa ni yang... ko ok dik?
take care ek...

nangis la kalau perlu..
its ok to let it out....

*hugs*

Sitinurgagah said...

ak alohh! xmalu nanges.

wekkk!!:P haha

larikkkkkkkkkkkkkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998