Monday, November 10, 2008

Jangan la 'Tag' aku lagi weyhh! Hiks..

Hari ni je aku dah ade 3 tag.
Banyak wooo aku hutang tag ni.
Sabo2 eyh.

Tag anda akan menyusul kemudian, aku wat tag yg senang dlu..
Sapo soh bagi tag yg susah2.
Susah aku nk jawab weyh.
haha!

Aku telah di tag oleh Mrs Taj.
Tapi tag ni wawa dah buat la kak, kena buat lagi ke?
Atoiii.. Mesti korang nyampah kan.
Nak wat camne, dh org mintak aku tempek je la yer.
Sila muntah jika mahuuu.. (*_*)

This is the instructions...
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture
3) Post that picture with NO editing
4) Post these instruction with your picture
5) Tag 10 people to do this

Pheeeewwiittt!!
(^_^)

13 comments:

honeysour's blog said...

waa...ijau ari ni eyhhh...

selamat hari hijau...:p

megat said...

apa makna tag ni aku tak tahulah

z@md0tc0m ^^ said...

Pakai baju raya ke?? hehe ^^


p/s: Dok pikir nak beli baju raya haji lak ^^

Nurmala said...

sabar dik..
tu maknanya diorg ingat kat wawa

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

A'ah ijo.
Selamat Hari Hijau sume!
haha.

Wawa_Nadwa said...

megat:

taktau nk xplain cmner loh.
hmm.. misalnye org tag ko.
ko bukak blog org tuh tgk tag ape yg dorng buat.
pastu ko buat la jgk.
hmm.
phm tak??
hee..
=)

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom:

ish.
bkn la.
baju raye xde pon.
hehhehe!

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

hee.
iyer.
wawa tau rmai yg ingat kt wawa.
maceh sume!!
(*_*)

Y u Z z 9071 said...

gren kaler...


wahhh sejuk mataku memandang

Wawa_Nadwa said...

yuzz:

maceh!
(*_*)

ku tak sempurna said...

hihihihihihi... musim tag sudah mari... :D

ezo said...

sukanya dia wat tag bergambar ni kan

rajin betul

ezo punya utang tag dah menimbum nimbun dah ni

huhu~

Rashid said...

Salam wawa,
Maaf bebanyak woo, saya ada masukkan nama wawa & entry ni dalam entry terbaru blog saya.

Ampunnnnnn tuan puteri..hiks!!!! saya nak kena belanja wawake???? kfc, abc, mee goreng, nasi kukus...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998