Monday, November 10, 2008

Hoyeahhh! Tag Lagi weyh..



*Remove one question from above and add in your personal question.

*
Make a total of 20 questions and tag 8 people.
*List them out at the end of the post.

*Notify them in their cbox that they've been tagged.

*
Whoever does the tag will have blessings from all.

[1].What's your ambition?
Ingin menjadi seorang wanita yg berjaya di dunia & akhirat.

[2]. Who is more important to you? friend or boy/girlfriend?
Kawan-kawan. =)

[3]. How often do you think of committing suicide?
Astafirullahalazimmmm.

[4]. Do you think you have enough confidence?
Hm.. Tak kot.

[5].How many babies you want?
4 je kot. Hee!

[6]. Favorite perfume/fragrance?
Ape ntah name nye. Lupee aarr..

[7]. What is your goal for this year?
Nak cari pekerjaan tetap. Alhamdulilah, akhirnye tercapai jua.

[8]. Do you believe in eternity love?
Hmm.. Ntah la.

[9]. What's a perfect girlfriend/boyfriend like to u? (List 10)
Tak bape phm l0h soalan nieh.

[10].What feeling do you love most?
Bile dapat ape2 yg di inginkan.

[11]. What is your bad habit?
Suka mandi malam-malam.
Sebenarnye malas nk mandi selagi mama tak bising tak mandi lah. huhuhu!

[12]. Is there anything you wanna tell the people who hates you? Is there?
Tak nak cakap ape2.

[13]. Do you cherish every single friendship of yours?
ntah xtau..

[14].Describe yourself?
Aku seorang yg sensitif, mudah kecik ati, mudah marah dan kuat nangis. Hiks!

[15]. What do you crave for the most currently?
Nak gi SPA buat urutan badan, kaki & tangan. Huiss.. Best nyerr!

[16]. What’s currently in your mind?
Nak settle kan sume tag yg org kasi kt aku. Huuuu!

[17]. Describe the person who tagged you in 7 words.
.Peramah. Comel. Mudah kecik hati. kuat jeles. bijak. ayu dan sempoiii.

[18]. What would you really like to do, like right now?
Kuar opis gi makan roti canaii dan teh tarikk. Boleh tak gitu?

[19]. What will u become in another 10 years to come?
Isteri kepada dot dot dot dan mummy kpd anak2 ku yg comel2. hiks!

[20]. What do you hate the most?
Membebel dan ske pakse org. Tak sukeeee!!!!

*Aku takmo tag sape2 tapi kalau korang2 rase nak wat tag ni wat la eyh.



4 comments:

Nad Eusoff said...

istri kepade dot dot dot?
wah, sesuatu nih

Wawa_Nadwa said...

nad eusoff:

sapakah dot dot dot itew??
hurm..
(*_*)

Rashid said...

oooiii suka mandi malam-malam rupanya. Wawa, tak baik utk kesihatan tu..

'Sebenarnye malas nk mandi selagi mama tak bising tak mandi lah. huhuhu!' (anak mama rupanya. padanlah manja semacam jer..dari dulu lagi)

Ni mesti minta kebenaran mama dulu ni kalau nak ajak wawa keluar makan ni...

"Mama, saya datang ni nak minta izin mama, nak bawa wawa keluar jap.. makan-makan. kejap jer Mama. Mama mau ikut sekalipun boleh.."

hiks!!! (berdebar lak rasa...)

Wawa_Nadwa said...

rashid:

iyer cikgu wawa tau mmg tak baik utk kesihatan.
Tapi taktau nape malas bebenor.
hiks!

Wawa takde la manje sgt cikgu.
Biase la anak sulung kan.
Mungkin saje nk perhatian lebih pada diri ini.
Yela terlalu sibuk dgn adik2 rs terpinggir juga.
(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998