Friday, November 21, 2008

Hati seorang W.A.N.I.T.A


SENSITIF : Bukan bermaksud suka merajuk, tapi hanya ingin bermanja dan mendapatkan perhatian.

CEREWET : Bukan bermaksud FUSSY tak tentu hala, kadang ingin LELAKI mengikut kata-katanya sekali sekala.

HALUS : Ibarat sehelai sutera, cantik, mulus, lembut dan mudah tercarik dan koyak. Walaupun seorang wanita memaafkan seseorang yang lain atas sebab tertentu, biasanya WANITA akan ingat kesalahan tersebut untuk disimpan jadi pengajaran. Bukan DENDAM.

IKHLAS : Ikhlas seorang wanita tak perlu diragui.

KORBAN : WANITA sanggup berkorban apa saja untuk seseorang yang amat disayangi, termasuk ibu bapa, anak-anak dan suami. WANITA amat tabah.

PRIHATIN : Sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam.

MANJA : Walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari,naluri seorang WANITA masih lagi tetap seorang WANITA. Suka bermanja bukan hanya kepada insan yang bernama LELAKI , namun juga sesama kaum.

EGO : WANITA yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan yang dicintai.

CINTA : CINTA pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus.

SEKS : SEKs bukanlah segala-galanya buat WANITA kerana WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan satu akal. NAFSU yang banyak dan tidak tertumpu kepada satu saja. LELAKI pula dijadikan dengan 9 akal dan satu nafsu. Fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkannya.

Sekian, terima kasih. Hee!


21 comments:

makcik rokiah said...

owhh...wawa...
owhhh...wawa.....

wei ape amek gambar cik kiah nie...??? bak meh royalti..!!! hu hu hu....

makcik rokiah said...

wa ni lagu aper??? nak...

PakciQue said...

Wah...luahan perasaan ke hape..?

Ape2 pon..lagu ni sedap la..lentok gitu...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

perempuan sanggup buang EGO nyer demi sebuah chenta...

ikhlas dalam berchenta......

itu la diri akak...wawa....

=[

tp tak pernah di hargai...

PENDEKAR said...

Ooooo...... bersyukur aku dilahirkan menjadi lelaki... wakakakaka....heh

Wawa_Nadwa said...

makcik rokiah:

ape plak.
ni gambo akk aku. =)

Wawa_Nadwa said...

pakcikQue:

kira luahan perasan la jgk.
lagu Yuni Shara-Sepi.
=)

Wawa_Nadwa said...

yanie:

alorr..
kak, saba eyh.
(*_*)

Wawa_Nadwa said...

pendekar:

aku pon bersyukur dilahirkan menjadi pompuan.
hehhe!

Mohd Kamal said...

hehe sayang wanita!!

* ayu * said...

statement paling akak suker..

"Fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkannya.
"

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

hehhehehhehe.
klakar la ko.
=)

Wawa_Nadwa said...

ayu:

wawa p0n ske statement tu jgk.
hiks!

* ayu * said...

statement last ni paling best..

"Fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkannya.
"

Rashid said...

sukanya baca tetang

PRIHATIN : Sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam...

hiks!!!!! wawa tak perasanker?. ada mata-mata duk perhati wawa sentiasa .. ohohooooooo

Dyana said...

hehehe...betul betul betul....sy stju sgt2...hikss...

Wawa_Nadwa said...

rashid:

owh.
mata-mata d0k perhatikan wawa tu lain la cikgu.
ni mata-mata wanita je.
=)

Wawa_Nadwa said...

dyana:

sy pon setuju!!
=)

.liyana. | C E R I A | said...

betul2 semuanya..
suka yg 1st tu..
hee..

papepun salm perknlan tuk wawa..

Wawa_Nadwa said...

liyana:

rase nye sume wanita rs cam tuh kot.
hiks!
=)

AzRi AzyAn said...

btol2..sy setuju..yg no 3 tu..mmg jiwa wanita sgt halus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998