Monday, November 17, 2008

Hadiah dari Orcie


Yey Yey!!
Pagi2 masuk keje dah dapat hadiah. Korang ade ke? heee!
Hadiah ni dari CIk Orcie.



9 comments:

AiE bAhRi said...

kita pun dapat hadiah dr ochie tu tapi tak sempat k bubuh lagi kat umah..tp..nk amik gak cik wawa punya lg..hehehe

Wawa_Nadwa said...

aie bahri:

owhh!
dapat jugak eyh.
aloo.. cbuk je tau.
hehehe!

~ochie~ (^_^)v said...

hihihikk.. asal ni.. meh nak cyung lebih ni.. hehhe

honeysour's blog said...

wa..kalau ko baik n sayang ngan aku kan...baik ko kasik adiah kat aku cepat...

hahahhahaa....

jgn marah arr wa..

* ayu * said...

owh! jeles!

Wawa_Nadwa said...

orcie:

hiks!
t'tbe malu la plak.
(*_*)

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

hehe!
kelakar la kak nih.
ok2! nnti wawa kasi c0ki c0ki.
0k d0k??
hiks!

Wawa_Nadwa said...

ayu:

owh jgn la akk jeles sbb akk dpt lagi byk adiah.
jam mahal tuuuuuu!!
hehhee

Nurmala said...

wawa,
akak pun dapat.. tapi x dan nak post lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998