Monday, November 17, 2008

Eh Ehh!! Ada org tag aku lah..


Eyh eyhh.. Ade org tag aku lah.
Eiiii.. Sukeee nyeeee!!
Si KIDbursh dengan bangga nye men'tag hakuuu, siap bg gelaran Tukang tepek maku up..

What Were You Doing 5 Years Ago?
Ngh sib0k dgn Exam SPM k0t.

What Were The 5 Things On Your To Do List Today(17 November 2008)?
1) Tgk email
2) Makan
3) Wat keje
4) Update blog
5) Siapkan Borang SKT (penilaian keje weyh)

What Are 5 Snacks That You Enjoy?
1) Twistes
2) Kopok Rota ( yg kaler oren tuh)
3) Nurget Milo
4) Coki coki
5) Jigs

What Are 5 Things That You Do If You Were Billionaire :
1) Beli umah 2 3 4 5 bijik.
2) Beli kete idaman haku. Beli jugak tuk family aku sorang satu. Korang pilih je yer.
3) Nak bukak nursery ( ske kt bdk2)
4) Nak kawin. Dah tentu kalau aku billionaire rmai yg tergile2 kan aku.
5) Nak bwk sume keluarga, sedara mara sepupu sepapat kaum kerabat gi buat umrah.

What Are 5 Jobs You've Had :
Waitress dan Kerani cabuk.

Who Are 5 Persons You Want To Tag?
Takmo tag sape2.

8 comments:

honeysour's blog said...

ko taknak tag aku ke wa...hiks :p

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

owh..
mau kena tag yeeerr~
okey anda kena tag.
sila la buat yer.
hahhaha!

z@md0tc0m ^^ said...

4) Nak kawin. Dah tentu kalau aku billionaire rmai yg tergile2 kan aku. ^^ keh keh keh..
mesti buat majlis lebih meriah dr Siti Nurhaliza

Wawa_Nadwa said...

zamd0tc0m:

kekekkee!
btoi btoi btoi..
=)

sop said...

tag tu ek? tak paham aku...pasal tag mengetag ni..boleh citer tak?

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sib baik nama kak yanie tak ada dalam senarai nih

kekkekekke

Wawa_Nadwa said...

sop:

x reti aar nk cite.
kekkeke!

Wawa_Nadwa said...

yanie putrajaya:

nnti b0h name akk kang akk ngam0k plak.
heheheh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998